Canon obnavlja program za partnere koji su suočeni sa novim poslovnim izazovima

Canon Europe, svetski lider u oblasti grafičkih rešenja, objavio je danas da će obnoviti partnerski program u EMEA regiji, kako bi pomogao partnerima da razvijaju, upravljaju i optimizuju mogućnosti za rast, ali i da se prošire na nova tržišta. Razvijen na osnovu informacija dobijenih direktno od partnera, obnovljeni program nudi brojne pogodnosti, a sve to je podržano jedinstvenim znanjem i ekspertizom kompanije Canon u novim oblastima potencijalnog rasta.

Tehnologije koje se veoma brzo razvijaju stavile su kupce za kormilo tržišta i ova promena je sada vidljivija neko ikada pre. Kako personalizovan i neposredan doživljaj nastavlja da dominira korisničkim iskustvom, kupci sada očekuju vrhunski tretman od svakog poslovnog subjekta sa kojim se susreću. Kao rezultat toga, Canon pokreće jedinstveni program u više nivoa, kako bi pružio partnerima resurse koji su im potrebni za ispunjenje očekivanja korisnika u ovom sve izazovnijem okruženju.

U fokusu novog programa je pružanje jasnih benefita partnerima kroz pet novih mehanizama koje omogućavaju rast. Zajedno, ovi mehanizmi obezbeđuju partnerima ekosistem za uspeh na tržištu, u partnerstvu sa Canon-om:

 

Raznovrsnost

Canon će pomoći partnerima da svoje poslovanje učine raznovrsnijim i da ga razviju, tako što će iskoristiti mogućnost za dodatnu i vezanu prodaju. Partneri koji već prodaju Canon-ova rešenja za kancelarije su u mogućnosti da iskoriste znanje kompanije Canon, stručnost i postojeći portfolio, kako bi svoju ponudu učinili raznovrsnijom i ispunili sve veća očekivanja kupaca. Predviđa se da će tržište digitalne štampe do 2024[i]. godine imati rast od 225% u odnosu na vrednost 2013. godine, pa je jasna mogućnost za rast i proširenje poslovanja.Saradnja

Canon je investirao u alate za centralizovano planiranje, kamen temeljac novog programa, koji omogućavaju obema stranama da postave zajedničke ciljeve i podrže obostranu posvećenost zajedničkom rastu. Ovi poslovni planovi pomažu Canon-u da izgradi bliskije odnose sa partnerima, kako bi bolje razumeo izazove na koje nailaze i probleme sa kojima se susreću, ali i da osigura transparentniji odnos. Program je strukturiran i dobro uređen sa menadžerima za kontakt sa kupcima koji su na raspolaganju za podršku partnerima kroz redovne kvartalne preglede poslovanja, pored redovne i vanredne podrške.

 

Fabian Hoegee, viši direktor za B2B Marketing i prodaju u Canon Europe je izjavio: “U Canon-u, partnerstvo je oslonac svega što radimo i duh partnerstva je taj koji vodi naše inovacije. Svaka firma ima različit plan za rast i razvoj poslovanja, pa naš program nudi posebno skrojene predloge, kako bi se osiguralo da zadovoljimo te potrebe. Pružamo jasno strukturirano putovanje, koji se fokusira na rast, stručnu podršku i nudi prednosti i nagrade koji odražavaju učinak.”

 

Proširenje

Kroz obnovljeni program Canon se obavezao da pomogne partnerima da se izdvoje od konkurencije. Kako bi pomogao ispunjenu zajedničkih poslovnih ciljeva, Canon će ponuditi skup alata, uključujući servise za pronalaženje novih klijenata i kreiranje tražnje, a obezbediće i analizu stanja tržišta, pa će partneri biti bolje opremljeni za razumevanje novih tržišta i širenja na ista, kao i stvaranje kvalitetnih konekcija.

Pobeda

Kroz novi centar za učenje, partneri će imati pristup dodatnoj obuci i resursima kreiranim da im pomognu da efikasnije sklapaju poslove i maksimalno povećaju prodaju. Ovi resursi su podeljeni u tri dela: upoznavanje sa Canon-ovim proizvodnim portfoliom i njegovom vrednošću, podrška prodajnoj komunikaciji i platforma za registraciju novih dogovora. Partneri će imati priliku da se fokusiraju na određene izazove tržišta kroz specijalizovane tržišne analize, koje idu dublje u detalje oko načina na koji kupci u tim sektorima razmišljaju i kupuju.

Pojednostavljenje

Na kraju, Canon će pružiti odabrane usluge kako bi se smanjilo administrativno opterećenje, tako da partneri mogu da ostanu fokusirani na svoje ciljeve. Ovo će uključiti mapu mogućnosti i efikasnosti, kao i katalog mogućnosti servisa.

 

Hermann Anderl, izvršni direktor Canona CEE, rekao je: „Za Canon CEE uska saradnja s partnerskim kanalom od ključne je važnosti za postizanje zajedničkih ciljeva. Upravo taj duh partnerstva pomaže nam da ponudimo inovacije i transformišemo poslovanje krajnjih kupaca koji koriste Canonove proizvode i rešenja u svrhu veće profitabilnosti i produktivnosti. Svaka kompanija ima različite planove za rast i razvoj poslovanja, pa naš partnerski program nudi prilagođene ponude kojima ćemo zadovoljiti te potrebe. Nudimo jasno strukturirano partnersko putovanje koje se fokusira na povećanje rasta, podržava specijalizaciju i nudi prednosti i nagrade koje odražavaju performanse.“

Milorad Tomić, komercijalni direktor kompanije Aigo Business System, Canonov partner iz Srbije, izjavo je: „Canonov partnerski program temelj je naše saradnje sa kompanijom Canon CEE. On nam omogućuje pristup bogatom portfoliju alata za razvoj i unapređenje poslovanja i daje nam veliko poverenje u brend Canon i tim koji iza njega stoji.”