Canon uniFLOW Online – unapredite produktivnost u kancelariji integracijom cloud usluga

Cloud računarstvo odnedavno privlači puno pažnje. Ono donosi revoluciju u pristupu softveru, procesorskoj snazi i skladištenju. A takođe pomaže unapređivanju produktivnosti, povećavanju fleksibilnost i maksimalnom smanjenju troškova. Canon uniFLOW Online je Canon-ov odgovor na taj zahtev tržišta i ono predstavlja rešenje za upravljanje štampanjem i skeniranjem zasnovano na cloud tehnologiji koje omogućava malim i srednjim preduzećima da poboljšaju radne procese u kancelarijama i povećaju produktivnost u okviru kancelarije i izvan nje bez potrebe za lokalnim serverom.

Kompanije su ranije morale da kupuju servere, baze podataka i ostalu infrastrukturu; danas cloud računarstvo od korisnika jednostavno zahteva da se pretplate na paket onoliko dugo koliko im taj paket zadovoljava potrebe. Zahvaljujući cloud tehnologiji, kompanije bilo koje veličine mogu da budu deo velike agregirane IT infrastrukture i da imaju koristi od ekonomije obima od koje su ranije koristi imali samo poneki. Premeštanje procesa skeniranja i štampanja u cloud otvara kompanijama nove mogućnosti za poboljšavanje procesa rada u kancelarijama i poboljšavanje produktivnosti. Naročito danas, kada više ljudi nego ikada do sada radi od kuće, postavlja se pitanje kako može kućna štampa i skeniranje da bude podjednako efikasno i integrisano u kancelarijske procese.

Mihaela Jilavu, voditelj razvoja proizvoda za kancelarijska rešenja, Canon CEE GmbH, kaže, „Svestrano Canon uniFLOW Online rešenje podržava inicijative digitalne transformacije naših klijenata pomoću naprednih cloud funkcija. Zahvaljujući ovoj fleksibilnoj tehnologiji, Canon ispunjava različite zahteve klijenata, uključujući moderna radna okruženja koja imaju puno uređaja, više lokacija i radnike na daljinu.“ Canon uniFLOW Online je rešenje za poboljšanje efikasnosti kancelarijskog okruženja za štampanje i skeniranje.

Ono pruža upravljanje štampom pomoću cloud tehnologije sa raznim putanjama slanja zadataka kao i sa sveobuhvatnim funkcionalnostima upravljanja skeniranjem. Kompanije mogu da prate troškove štampanja, skeniranja i kopiranja i da izvezu izveštaje kako bi imali detaljan uvid u troškove procesiranja dokumenata na multifunkcijskom štampaču (MFP). Canon uniFLOW Online zajedno sa Canon MFP-ovima povećava efikasnost procesa skeniranja na MFP-u tako što pruža integraciju sa nekoliko destinacija za cloud skladištenje (Box, Dropbox, Evernote®, Google Drive™, Microsoft OneDrive®, Microsoft OneDrive® for Business, Microsoft SharePoint® Online) i odabranim Document Management softverom, uz OCR visoke preciznosti i visok nivo kompresije dokumenata.

Predefinisani procesi rada za skeniranje prate korisnika na deljenim MFP-ovima. Štampanje iz Cloud-a takođe je moguće direktno sa uređaja: Dokumentima koji se čuvaju na podržanim destinacijama za cloud skladištenje moguće je pristupiti na MFP-u nakon potvrde identiteta i oni mogu da se odštampaju ili sačuvaju u niz za kasnije štampanje. Podržan je širok spektar formata dokumenata.

Dostupan je pregled zadatka, a opcije za završnicu mogu da se menjaju direktno na uređaju pre štampanja. Iako uniFLOW Online prvenstveno cilja poslovne korisnike Canon štampača, uređaji ostalih dobavljača takođe mogu da postanu deo bezbednog okruženja za štampu pomoću dodatnog hardvera (opcionalno). Podrška za radnike od kuće Kada se radi od kuće, tehnički preduslovi kao što su laptop i stabilna internet konekcija često već postoje; tamo gde tehnički uslovi nedostaju, to može brzo da se ispravi. Trenutna situacija će verovatno dovesti do trajne promene u našoj radnoj kulturi i dovešće do povećanja rada od kuće.

Ali, rad od kuće postavlja izazove u vezi sa odvajanjem troškova štampe u privatne i u poslovne svrhe i skeniranja dokumenata od kuće jednako efikasno kao iz kancelarije. Canon uniFLOW Online podržava velike kancelarijske multifunkcionalne uređaje, ali i manje sve-u-jednom multifunkcijske štampače i štampače sa jednom funkcijom. Postoji širok spektar uređaja koji su savršeno prilagođeni profesionalnoj upotrebi u kućnim kancelarijama. Zaposleni koji rade od kuće mogu da štampaju direktno sa svog uređaja, uz trenutno puštanje zadatka, dok se istovremeno prate troškovi. Ako je uređaj u istoj sobi kao zaposleni i ako je stalno pod nadzorom, bezbedno štampanje često nije neophodno. Ako se, s druge strane, uređaj često deli sa članovima porodice, bezbedno štampanje kompanijskih dokumenata i dalje može da se implementira. Dokumenti mogu da budu pušteni u štampu nakon potvrde identiteta unošenjem PIN koda.

Procesi rada za skeniranje prate zaposlene od uređaja do uređaja; ovo se takođe odnosi i na uređaj u kućnoj kancelariji. Isti korisnički interfejs i profili za skeniranje dostupni su u kućnoj kancelariji kao i na radnom mestu. Kada se vrate u kancelariju, korisnici mogu da šalju zadatke za štampanje takođe i sa svojih mobilnih uređaja (mobilnih telefona, tableta) i da štampaju direktno na Canon MFP-u ili da obave mobilno slanje zadatka putem emaila kada je aktiviran uniFLOW Online. Zahvaljujući platformi uniFLOW Online, efikasno štampanje i skeniranje dokumenata od kuće može besprekorno da se doda u postojeću kancelarijsku infrastrukturu za štampanje i skeniranje. Saznajte više (https://www.uniflowonline.com/en/news/). Zasnoano na pretplati Canon uniFLOW Online inovativno je rešenje za upravljanje štampom i skeniranjem zasnovano na cloud tehnologiji koje je hostovano na platformi Microsoft Azure; dostupno je na bazi pretplate. Ne postoje zahtevi za internim serverom, a inicijalna konfiguracija i tekuće upravljanje sistemom može da se obavlja udaljeno, zahtevajući manje IT resursa i troškova u cilju održavanja sistema.