Direct Medija postaje deo United Medije

United Medija predala je danas Komisiji za zastitu konkurencije zahtev za odobrenje kupovine 100% udela u kompaniji Direct Medija na trzistima Srbije, Crne Gore, Makedonije i Albanije, sto ukljucuje i zahtev za odobrenje Direct Mediji za kupovinu terestrijalnih televizijskih stanica Pink BiH i Pink Crna Gora.

“Direct Medija je moderna advertajzing agencija koja ima veliki broj klijenata u vise zemalja regiona, odlicne odnose sa TV stanicama i medijima i dobro razradjene modele plasiranja i monetizacije lokalne produkcije i atraktivnih sadrzaja.

Zbog toga smo ih prepoznali i kao odlicnu platformu za pokretanje transformacije televizija u regionu kroz primenu novih tehnologija koje se sada uvode u celom svetu” – rekla je Aleksandra Subotic, direktor United Medije.

„Direct Medija je skoro dve decenije regionalni lider na trzistu medijskih i komunikacijskih agencija, kao i vazan partner u  produkciji televizijskog sadrzaja. Drago nam je da je United Medija prepoznala vrednosti Direct Medije, i verujem da ce nase udruzivanje biti kljucni faktor transformacije regiona ka buducnosti televizijskog oglasavanja u novom digitalnom dobu“ – izjavio je Chairman Direct Medije, Krassimir Guergov.

Ovom akvizicijom Direct Medija postaje deo velikog sistema United Medije i nastavlja razvoj novih tehnologija, inovativnih advertajzing modela i primene digitalnog marketinga. To ce omoguciti da se osmisljena resenja plasiraju kroz razlicite platforme, a Direct Mediji osigurati potencijal za dalji rast.