Dell notebook
Hardware

Dell ProSupport Plus usluga za računare i tablet uređaje

Kompanija Dell je najavila proširenje dostupnosti usluge ProSupport Plus za računare i tablet uređaje u još 33 zemlja širom Evrope, Bliskog istoka, Afrike i Azije. Uz pomoć SupportAssist tehnologije, kompanija Dell je prva i jedina kompanija u tehnološkoj industriji koja pruža proaktivnu i intuitivnu, automatizovanu podršku za rešavanje problema sistema krajnjih korisnika. Kompletna tehnička podrška je dizajnirana kako bi pružila maksimalnu podršku uz minimalan napor korisnika.

 

ProSupport Plus stručna tehnička podrška sprečava probleme pre nego što se dogode i brzo rešava postojeće, pružajući sve što je korisnicima potrebno u jednoj ponudi, koja obuhvata:

  • 24/7 pristup ProSupport stručnim administratorima u segmentima hardvera i softvera
  • Proaktivnu, intuitivnu i automatizovanu usluga tehničke podrške omogućenu od strane SupportAssist tehnologije za praćenje[1]
  • Samouslužno upravljanje putem TechDirect portala, mobilne aplikacije ili API (interfejsa za komunikaciju između aplikacija)
  • Pokrivenost u zaštiti hardvera u slučaju prosipanja tečnosti, padova ili električnog udara
  • Zadržavanje hard diska posle zamene kako bi se osigurali podaci[2]
  • Technical Account Manager koji služi kao ključna tačka odgovornosti i izdaje mesečne izveštaje korisnicima sa 1.000 ili više ProSupport Plus sistema

 

Ova novina znači da je ProSupport Plus sada dostupan za Dell Latitude, OptiPlex, Precision, Vostro, XPS, Venue i Chromebook uređaje u sledećim zemljama u Evropi, Bliskom Istoku i Africi: Alžir, Angola, Bahrein, Bocvana, Bugarska, Obala Slonovače, Hrvatska, Estonija, Etiopija, Gana, Mađarska, Island, Irak, Jordan, Kenija, Kuvajt, Letonija, Libija, Litvanija, Mozambik, Namibija, Nigerija, Oman, Katar, Rumunija, Saudijska Arabija, Slovenija, Tanzanija, Tunis, Uganda i Ujedinjeni Arapski Emirati. Takođe dostupna je u sledećim zemljama Azije: Brunej, Indonezija, Novi Zeland i Filipini.

 

Dell OptiPlex

Dell OptiPlex

„Kompanija Dell pokreće revoluciju u modelima tehničke podrške sa proaktivnom, intuitivnom i  automatizovanom uslugom za krajnje korisnike sistema. ProSupport Plus je servis sa najbržim rastom u istoriji kompanije. Korisnici jasno vide prednosti, ne samo u mnogo bržem rešavanju problema, već i u sprečavanju problema u potpunosti. Veliko nam je zadovoljstvo što možemo da pružimo ovu uslugu zemljama širom sveta“, izjavio je Doug Schmitt, potpredsednik i generalni direktor odeljenja Global Support and Deployment kompanije Dell.

[1] Intuitivna analiza otkrivanja problema može biti ograničena u zavisnosti od hard diskova i baterija

[2] Hard disk retention nije dostupan na Chromebook ili Venue tabletima, osim na Venue Pro 11

Leave a Reply