Foto

Nova Nikon marketinška kampanja “JA SAM DRUGAČIJI”

Kompanija Nikon pokreće novu, veliku, integrisanu marketinšku kampanju pod nazivom “JA SAM DRUGAČIJI”  osmišljenu da inspiriše sve ljubitelje fotografije i podstakne ih da istraže uzbudljivi svet fotografije kroz svoju ličnu  perspektivu. Svaki fotograf želi da bude drugačiji i pre svega poseban, a Nikon inspiriše i pruža mogućnost da bez obzira na nivo znanja ili veština svako ostvari svoje ambicije i razvije veštine koje koriste profesionalci.

Prva faza kampanje počinje upravo danas 4. novembra 2014. godine širom Evrope, a prate je TV reklama u kojoj se pojavljuje Klark Litl (Clark Little), sada već čuveni fotograf sa Havaja, čije fotografije zabeležene u središtu džinovskih talasa odavno skreću pažnju miliona zaljubljenika u fotografiju.

Druga faza će biti pokrenuta tokom godine, a u nju je uključen perspektivni fotograf Andrijus Aleksandravicijus.

nikon-Ja-sam-drugaciji

Za sve one koje priča Klarka i Andriusa motiviše da ozbiljnije uđu u svet fotografije, kampanja “JA SAM DRUGAČIJI”  će imati i svoj digitalni segment na Nikonovim veb kanalima, gde će korisnici moći da se upoznaju sa uzbudljivim pričama ovih fotografa. U Klarkovom slučaju posetioci mogu da pogledaju kraći dokumentarni film, delove sa snimanja ovog filma i interviju.

 

„Od tinejdžera koji počinju sa Instagram-om pa sve do profesionalnih D-SLR korisnika, fotografi na svim nivoima teže da se istaknu svojim jedinstvenim radom. Sa novom kampanjom pomažemo svima da naprave sledeći korak i  otkriju svoj jedinstveni fotografiski pravac. Ova integrisana marketinška kampanja prati šta su ovi fantastični profesionalci snimili širom sveta.“ izjavila je Jasmin Hartson, Menadžer za oglašavanje i medije, Nikon Evropa. „Ovo je veoma uzbudljivo vreme za fotografe. Dopada nam se činjenica da toliko puno ljudi uživa u fotografisanju – bilo pametnim telefonom ili fotoaparatom – i mi smo tu za njih kada budu spremni da naprave sledeći korak u fotografiji. Naša vizija je da Nikon tehnologija fotografisanja ostane u srcu fotografije, a to znači uključivanje većeg broja fotografa na svim nivoima, efikasnije i sa više strasti nego ikada pre.“

Posetite veb stranu kampanje: “JA SAM DRUGAČIJI

Leave a Reply