LG televizori
Hardware

Kompanija LG Electronics predstavila finansijske rezultate za drugi kvartal 2015. godine

Kompanija LG Electronics objavila je finansijske rezultate za drugi kvartal 2015. godine prema kojima je ostvaren neto profit od 226,4 milijarde južnokorejskih vona (206,38 miliona američkih dolara). U svetlu usporenog rasta globalnog tržišta televizora i intezivnih pritisaka od strane konkurencije, ukupan prihod od prodaje u drugom kvartalu ove godine iznosi 13,93 biliona južnokorejskih vona (12,69 milijardi američkih dolara), što je pad od 7,6 odsto u odnosu na isti period prošle godine. Iako je prihod ostao na istom nivou kao u prethodnom kvartalu, operativni neto profit blago je opao i iznosi 244,1 milijardu južnokorejskih vona (222,52 miliona američkih dolara).

LG G Flex2

LG G Flex2

Kada je reč o pojedinačnim poslovnim jedinicama kompanije LG Electronics, rezultati izgledaju ovako:

  • Kompanija LG Home Entertainment beleži prihod od 3,93 biliona južnokorejskih vona (3,59 milijarde američkih dolara), usled oslabljenog globalnog tržišta LCD televizora, naročito u Zajednici nezavisnih država, Latinskoj Americi i Evropi. Operativna marža u drugom kvartalu opala je u odnosu na prethodni kvartal, uglavnom zahvaljući slaboj globalnoj potražnji i negativnom efektu valute. Kompanija očekuje povoljniji razvoj situacije na tržištu u budućim kvartalima, najpre u premijum 4K Ultra HD segmentu, dok se bolji rezultati kod OLED linije televizora očekuju usled unapređenog dizajna i atraktivnijim cenama.
  • Kompanija LG Mobile Communications zabeležila je prodaju u iznosu od 3,65 biliona južnokorejskih vona (3,33 milijarde američkih dolara) u toku drugog kvartala ove godine, što predstavlja blago povećanje od 1 odsto u odnosu na isti period prošle godine. Dok je globalna isporuka 14,1 miliona LG smart telefona uticala na blagi pad od 3 odsto u odnosi na isti period prošle godine, profit od prodaje na tržištu Severne Amerike povećan je za 36 odsto u odnosu na isti kvartal prošle godine, zahvaljujući boljem performansu smart telefona i tableta srednjeg ranga. Iako je na ukupan profit uticala slaba potražnja u premijum segmentu na tržištu Južne Koreje, LG je prodao više od 8,1 miliona LTE smart telefona širom sveta u ovom kvartalu, što je više nego ikad do sada. U trećem kvartalu i nadalje, LG planira da agresivnije implementira svoju strategiju, fokusirajući se istovremeno na premijum, ali i uređaje srednje klase.
  • Kompanija LG Home Appliance & Air Solution beleži prodaju u iznosu od 4,49 biliona južnokorejskih vona (4,09 milijarde američkih dolara), što je povećanje od 10 odsto u odnosu na prethodni kvartal. U drugom kvartalu zabeležen je operativni profit od 291,8 milijardi južnokorejskih vona (266 miliona američkih dolara), što predstavlja povećanje od 6 odsto u odnosu na isti period prošle godine, kao rezultat bolje ponude proizvoda i poboljšane strukture troškova. Kako se ne očekuje da se makroekonomski uslovi poboljšaju u skorijoj budućnosti, LG će pomeriti svoj fokus na poboljšanje profitabilnosti najviše uvođenjem novih klima uređaja, kao i kućnih aparata na tržište Severne Amerike i drugih tržišta u razvoju.
  • Kompanija LG Vehicle Components beleži prihod od 450,8 milijardi južnokorejskih vona (410,94 miliona američkih dolara) u drugom kvartalu, što je rast od 18 odsto u odnosu na prošli kvartal, najviše zahvaljujući poslovanju u segmentu uređaja za automobile i automobilskih komponenata. Uprkos skromnom operativnom gubitku od 1,5 milijardi južnokorejskih vona (1,37 miliona američkih dolara), LG nastavlja da ulaže u istraživanja i razvoj ovog segmenta, kako bi učvrstila svoju poziciju na tržištu novih automobilskih tehnologija za električne automobile i električne komponente.

Leave a Reply