Hardware

Samsung podbacio sa prodajom i u Indiji

Kada je Samsung u pitanju, loši rezultati na azijskom tržištu nisu ograničeni samo na Kinu.

Velika kompanija  iz Južne Koreje više nije na broju jedan po prodaji smartphonea na kineskom tržištu, tvrdi istraživačka agencija Canalys. Zamenila ju je mlada kompanija Xiaomi koja je bazirana u Pekingu i trenutno je najbrže rastući brend smartphonea na svetu.

Samsung, dugogodišnji broj jedan u Kini sada sa 12 posto tržišta zaostaje za kompanijom Xiaomi koja drži 14 posto kineskog tržišta.

Samsungova dugogodišnja dominacija na drugom po redu najvećem azijskom tržištu, Indiji, takođe je upitna. Indijska kompanija Micromax Informatics, iz grada Gurgaona, s prodajom mobilnih uređaja započela je 2008. godine, a sada je najpopularniji brend u Indiji.

Prema podacima kompanije Counterpoint Research, Micromax drži 16,6 posto indijskog mobilnog tržišta (što uključuje smartphone i ostale mobilne uređaje) i po prvi put je na prvom mestu.

Leave a Reply