Mobilna aplikacija

Bez sumnje, internet kakav je danas ne bi takav bio ni približno da nisu postojale reklame

Međutim, kako je vreme prolazilo, postale su sve napadnije i dosadnije pa su samim tim upropastile celokupni utisak. Šef Google Ads odeljka Sridar Ramasvami zna da su neke reklame prevazišle granicu, ali je takođe zabrinut i zbog legitimnih oglasa i onoga šta im blokatori reklama rade.

Google

Blokatori reklama su uvek bili predmet neke polemike. Mnogi sajtovi ne bi mogli da isplate sve što se treba da im nije zarade od reklama. Sridar Ramasvami izjavio je sledeće:

Očigledno je da blokatori reklama utiču na rad velikih kompanija. Ali različita mišljenja koja smo dobili od različitih blogova, malih novina, takođe otkrivaju da i oni trpe kada neko instalira blokator reklama.“ Po njegovom mišljenju, to je veoma „tup predmet.“ Zato moramo biti zabrinuti.

Ljudi instaliraju blokatore reklama nakon lošeg iskustva koje su imali, kada je mobilna web stranica u potpunosti prekrivena reklamama, ili ne mogu da pronađu X dugme u uglu, rekao je Ramasvami. Loše reklame će doneti haos u industriji.

Mora da postoji odgovarajući standard koji ćemo definisati, i stvari koje prate standard neće biti blokirane,“ rekao je Sridar. „Ovo je od bitnog značaja za sve nas kako bismo preživeli.“

Ramasvami je apsolutno u pravu, korisničko iskustvo trpi zbog reklama koje se nalaze na celoj strani, iskakajućih reklama i reklama koje jednostavno ne možete zatvoriti. Zato su blokatori reklama postali popularni. Čak ih je i Apple omogućio u iOS 9 verziji operatinog sistema. Trenutno, Google radi sa oglašivačima pa i sa kompanijama koje prave blokatore kako bi odredili pravila šta će se blokirati a šta ne.