Internet

Britanski “Trinity Mirror” eksperimentiše sa novim komercijalnim web sajtovima

Trinity Mirror će nastaviti da eksperimentiše sa komercijalnim partnerstvom i oglašavanjem, kako bi povećao prihode u okviru svog digitalnog sektora, radije nego da se okuša u paywall-u (naplati sadržaja), kazao je CEO ove izdavačke kuće, Simon Fox.

The Mirror lansira još jedan komercijalni sajt Mirror Matches, za one koji žele preko web sajta da dogovore druženje. Ovo je još jedan u grupi njihovih “offshoot” websajtova, pored usvsth3m.com,ampp3d.mirror.co.uk i nedavno relansiranog Mirror Bingo sajta.

trinity-Mirror

 

Polugodišnji finansijski izveštaj ovog izdavača pokazuje da je ukupan prihod grupe pao za 2,3 posto, ali je zato rast digitalnih prihoda preko 50 posto. Na temu pokretanja plaćenog sadržaja, Fox kaže da dog god postoji besplatan BBC, Mail i Guardian sadržaj, nema smisla ulaziti u ovaj segment. Sajtovi koje Mirror pokreće su primarno namenjeni privlačenju digitalnih oglašivača.

Po njegovom mišljenu oglašivači žle da pootroše novac na efektno digitalno oglašavanje, te je potrebno ponuditi im veliki auditorijum koji se komercijalnim sajtovima brzo privlači.

Leave a Reply