Društvene mreže · Internet

Digital Night – Može li se u današnje vreme govoriti o “realnom” i “virtuelnom” svetu?

#DigitalNight  je koncipiran tako da odabrane digitalne aktivacije predstave mogućnosti povezivanja online-a sa offline marketinškim aktivnostima

U prestižnom Clubu Reset u Sremskoj Kamenci, na samo nekoliko minuta od Novog Sada, 25. jula događaj #DigitalNight www.digitalnight.rs će okupiti preko 250 istaknutih i uticajnih pojedinaca iz oblasti digitalnih i društvenih medija, marketinga i komunikacija, kao i mnogobrojne novinare, glumce, sportiste i VIP ličnosti. Uz različite digitalne aktivacije, kao što je kinect igrica koja će se igrati na celoj višespratnoj fasadi objekta, zabavi će doprineti i nastup Lene Kovačević.

digital-night

Vodeća agencija za nastup brendova na društvenim mrežama* Homepage www.homepage.rs, Club Reset  www.clubreset.org i agencija Backstage event team su partneri u organizaciji ovog događaja na koji su do sada dolazak potvrdili Ivana Španović, Boban Q Stojanović, Tatjana Vojthovski i mnogi uticajni tviteraši i blogeri.

Zanimljivo je da i vi možete da se izborite za svoje mesto na ovom događaju, ukoliko ste dovoljno aktivni na društvenoj mreži Twitter, putem prijave na sajtu događaja na adresi www.digitalnight.rs koje su omogućene od danas pa sve do podele 30 VIP pozivnica.

 

#DigitalNight je koncipiran tako da odabrane digitalne aktivacije predstave mogućnosti povezivanja online-a sa offline marketinškim aktivnostima na samom događaju, a takve se mogu naravno plasirati ,i na primer, na mestima prodaje. Interakcija učesnika događaja kroz različite digitalne platforme, kreiraće word of mouth promociju predstavljenih digitalnih kampanja, savremenih digitalnih trendova i mogućnosti njihove primene u marketingu, prikazanih na primerima sponzora #DigitalNight -a.

 

Osnovna želja organizatora, koja je ujedno i ideja vodilja događaja, je da se pokaže da je tradicionalna podela na “realni” i “virtuelni” svet u današnje vreme potpuno izgubila na značaju i da živimo u vremenu integrisanih, ali zaista integrisanih komunikacija. Sada, kada smo u mogućnosti da digitalne sadržaje koje sami korisnici društvenih mreža generišu, mantra “users generated content is king” nikada nije bila smislenija, plasiramo na različite vrste uređaja od digitalnih bilborda, preko totema u tržnim centrima i ekrana u autobusima u prilici smo da promovišemo DOOH – Digital out of home, koncept tržišne komunikacije.

 

Kinect, augmented reality, media wall… su neke od ključnih reči kojima će se 25. jula baratati u Clubu Reset kada je u pitanju tehnologija. Dobro raspoloženje i pozitivna energija su ključne fraze koje će opisati događaj u danima posle njegovog održavanja.

Leave a Reply