Internet

Digitalno oglašavanje nadmašilo oglašavanja na TV

Posle pada prihoda od oglašavanja na nacionalnim TV u 2013. od 0.6% u SAD, očekivao se rast u 2014. od oko 8%. Međutim, došlo je do iznenađenja, jer su digitalni mediji nadmašili nacionalne TV u prihodima od oglašavanja. 

Vinsent Letang, direktor globalnog razvoja u agenciji Magna Global očekuje i dalje velike promene kada je digitalno oglašavanje u pitanju, predvidevši dalji rast prihoda na ovim medijima za čak 15,9% na globalnom nivou SAD u 2014. Letang takođe očekuje još dinamičniji rast kod oglašavanja na mobilnim aplikacijama i desktop oglašavanja, koja će još više ugroziti prihode nacionalnih TV. 

internet-sxc

Veliki uspeh zabeležio je i Facebook sa svojim mobilnim aplikacijama. Na velikim tržištima kao što je Indija, mobilne telefone ima gotovo svaki stanovnik, pa su ove mobilne aplikacije zaustavile prodor desktop računara. Magna Global sa istim argumentima predviđa povećanje prihoda na digitalnom oglašavanju čak i u zemljama u razvoju. 

Svetski kup u fudbalu će zbog direktnih prenosa utakmica, svakako privremeno usmeriti budžete prema nacionalnim TV, ali će takođe koristi imati i veliki broj digitalnih medija, jer će emitovati reprize utakmica i povećati svoje prihode u letnjim mesecima.

Leave a Reply