Internet
Internet

Drugi međunarodni samit o plaćenim sadržajima na internetu

U Berlinu, u zgradi Axel Springera, 18. i 19. februara, okupilo se oko 80 učesnika iz više od 20 vodećih medijskih kompanija, da bi u poverljivoj atmosferi razgovarali o trendovima, mogućnostima i rizicima plaćenog novinskog sadržaja, mobilnim kanalima distribucije, marketingu i strategijama cena, kao i o novinarskim formatima.

Pored kompanija “Bild” i “Die Welt” iz Nemačke, prisutni su bili i mediji kao što su: “Financial Times”(UK), “New York Times”(USA), “News Corp” (Australija), “Le Monde” (Francuska), “Ekstra Bladet” (Danska), i drugi.

internet-dijalog-srbije

 

U istraživanju koje je sprovedeno tokom Samita učesnici su se izjašnjavali o svojim strategijama za 2015. godinu. Rezultati govore da će fokus biti na ulaganju u visoko kvalitetno novinarstvo i u razvoj novih formata, zatim na analizi podataka i personalizaciji sadržaja.

Ne manje značajno biće i olakšavanje tehničkih procesa kao što su logovanje i plaćanje. Oko jednog su se svi složili, a to je kritika na račun dostupnosti besplatnog sadržaja, bez obzira da li je u pitanju Nemačka, Turska ili Australija.

Leave a Reply