Društvene mreže

Facebook najavljuje novu politiku privatnosti od 1. januara

Facebook će uskoro predstaviti novu politiku privatnosti na ovoj društvenoj mreži, koja će navodno pomoći korisnicima da imaju kontrolu nad svojim nalogom.

Nove “Osnove privatnosti” (Privacy Basics) nudi infromacije upravo o tome. Facebook po svemu sudeći uvodi opciju provere privatnosti, podsetnik za osobe koje objavljuju javne postove i jednostavniji birač publike.

Takođe, korisnici koji pristupaju Facebooku putem mobilnih aplikacija moći će da odaberu opciju isključivanja nekih reklama na wall-u, a kompanija najavljuje i bolji pregled reklama.

S tim u vezi, Facebook navodi da sada reklame prilagođava korisniku u okviru internet bihejvioralnog reklamiranja.

Nova politika privatnosti ima za cilj i da pruži korisnicima mogućnost da saznaju više o tome koje njihove podatke Facebook koristi i u koje svrhe.

Tako kompanija tvrdi da joj podaci o lokaciji pomažu da ponudi relevantne reklame korisnicima, a da uzimanje informacija o bateriji i signalu mreže pomaže da aplikacija bolje funkcioniše.

Sajt takođe testira i “Buy” dugme koje će omogućiti vlasnicima naloga na Facebooku da kupuju, a da ne napuštaju stranice društvene mreže.

Promene stupaju na snagu od 1. januara 2015. a Facebook tvrdi da je za sada dobio pozitivne kritike.

Kompanija tvrdi da ranije postavljena podešavanja neće biti izmenjena ovim updateom

Leave a Reply