Društvene mreže

Istraživanje o korišćenju društvenih mreža na poslu

Istraživanje koje je sprovela kompanija Samsung pokazalo je da 40 odsto radnika širom Evrope ima zabranu pristupa društvenoj mreži Facebook na radnom mestu, dok se trećina njih (32 odsto) na zabranu ne obazire i koristi ga u svakom slučaju.

 

Imajući vidu da pojedinci u velikoj meri koriste društvene mreže na svom radnom mestu, kompanija Facebook pokrenula je pilot verziju servisa ’Facebook na poslu’.

Ovaj servis, nezavisno od ličnog profila korisnika, nudi redovne Facebook funkcije kao što su vesti, grupe, poruke i događaje koje će moći da se koriste isključivo u kompanijama kako bi olakšale interne komunikacije i saradnju.

 

„Servis ’Facebook na poslu’ je još jedan primer kontinuiranog uticaja potrošačke tehnologije na radnom mestu. Zaposleni danas zaista žele i očekuju da imaju pristup istim proizvodima,  servisima i uslugama i na poslu kao i kod kuće. Naše istraživanje je pokazalo da tri četvrtine radnika završava lične poslove na radnom mestu, i obrnuto, kao i da mobilni uređaji upravljaju ovim trendom jer 40 odsto radnika koristi isti pametni telefon za posao i u lične svrhe. Čini se da kompanije sada imaju priliku da, koristeći na pravi način potrošačku tehnologiju, zadovolje očekivanja zaposlenih i omoguće veću produktivnost radnika i blagostanje“, kaže Rori O’Nil, direktor Samsung Mobile Evropa.

 

Istraživanje je  takođe pokazalo da 32 odsto radnika meša poslovni i privatni život jer veruju da na taj način urade više posla u isto vreme, ali i jer misle da su tako manje pod stresom.

Leave a Reply