Društvene mreže

Merenje uticaja na Twitteru

Postoje različiti parametri za merenje uticaja i efikasnosti vođenja naloga na Twitteru. Broj pratilaca koje imate nije jedino merilo. Što se tiče ove stavke, moguće je kupiti pratioce na Twitteru i mnogi korisnici koji vode naloge na društvenim mrežama mogu doći u iskušenje da na ovaj način “veštački” povećaju svoj uticaj na društvenim mrežama ili da tako impresioniraju svoje nadređene.

Međutim, da li su Twitter nalozi sa desetinama i stotinama hiljada pratilaca zaista uticajni? Često je primetna pojava da “jači” nalozi privlače i veliki broj lažnih Twitter naloga, koji im na taj način podižu legitimitet, ali sa druge strane nemaju mnogo uticaja na njihov reach.



Podatak koji više može pokazati koliko je neki nalog uticajan, je prosečan broj retvitova koji nalog dobije po jednom tvitu. Gledajući 10 najpopularnijih Twitter naloga po broju pratilaca, uočljiva je velika disproporcija između broja pratilaca i RT/tvit. Takođe, još jedan dobar pokazatelj uticajnog odnosno popularnog Twitter naloga, je njegov broj pojavljivanja na Twitter listi.

Leave a Reply