Društvene mreže

Na Facebook se dnevno prikaže više od 1 milijarde videa

Facebook je odavno postao i više od toga. Prebacivanjem sve većeg broja korisnika na mobilnu platformu učinio je od nje izvrsni oglasni prostor, a implementacijom video usluge Facebook pokušava konkurisati i YouTubeu. Iz kompanije su se tako pohvalili da je ovih dana premašen broj od jedne milijarde prikazanih videa na dan, od čega čak 65% otpada na mobilne platforme.

Za ubrzani su rast broja postavljenih i pregledanih videa zaslužna su poboljšanja unutar samog Facebooka koji je olakšao pregledavanje i deljenje takvih sadržaja. Nemali uticaj na rast popularnosti videa na ovoj je mreži imao i viralni trend ALS Ice Bucket Challenge zbog kog je postavljen i pregledan velik broj novih sadržaja.

U Facebooku pripremaju i novosti vezane za promociju popularnih videa, pa će tako broj pregleda (kao i na YouTubeu) biti javno vidljiv. Osim toga Facebook će i na mobilnim uređajima uskoro nakon gledanja jednog videa početi prikazivati preporuke za druge vezane video sadržaje.

Leave a Reply