Društvene mreže

Profit Facebook-a skočio 138 posto!

Ukupni prihodi Facebook-a iznose 2,9 milijardi dolara, što je 61 posto više u odnosu na drugi kvartal 2013

 

Zahvaljujući snažnom rastu mobilnog oglašavanja, Facebook je u drugom tromesečju ostvario dobit od 791 milion dolara, 138 posto više nego u istom periodu prošle godine, pa je cena deonice te najveće globalne društvene mreže skočila na rekordni nivo. 

Prema objavljenom poslovnom izveštaju, ukupni prihodi Facebook-a dostigli su 2,9 milijardi dolara, što je 61 posto više u odnosu na drugi kvartal 2013. 

facebook

Pritom su prihodi od oglašavanja, koji čini najveći deo prihoda Facebook-a, porasli za 67 posto, na 2,68 milijardi dolara. Zahvaljujući impresivnom rastu od 151 posto, udeo prihoda od oglašavanja na mobilnim uređajima u drugom je tromjesečju dostigao 62 posto ukupnih prihoda od oglašavanja. 

Facebook sada ima 1,5 miliona oglašivačkih klijenata jer je zabeležen rast oglašavanja u svim regionima sveta, izvestila je ta kompanija. 

„Imali smo dobro drugo tromesečje. Naša zajednica je nastavila da raste i vidimo puno prilika pred nama dok povezujemo ostatak sveta”, poručio je u saopštenju Mark Zuckerberg, osnivač i izvršni direktor Facebook-a. 

Najveća globalna društvena mreža ima sada 1,32 milijarde korisnika širom sveta, 14 posto više nego u istom periodu prošle godine, od kojih 63 posto Facebook-u pristupa svakodnevno. Pritom više od milijarde korisnika toj mreži pristupa putem mobilnih uređaja. 

Premda su rashodi kompanije porasli snažnih 22 posto, na 1,52 milijarde dolara, operativna marža skočila je sa 31 na 48 posto prihoda. 

Zahvaljujući znatno boljim nego što se očekivalo poslovnim rezultatima, cena deonice Facebook-a skočila je 5 posto, na rekordnih 75 dolara. Time je tržišna vrednost kompanije dostigla 190 milijardi dolara, koliko otprilike vredi i tehnološki div IBM. 

Leave a Reply