Društvene mreže · Internet

Ello – društvena mreža kao kontrapunkt Facebooku

Društvena mreža “Ello” trenutno dobija po satu 31.000 zahteva za pristupanje, kaže njen osnivač Pol Badnic za BBC.

početku je bila osmišljena kao zatvorena mreža za oko 90 ljudi, ali je Pol, vlasnik prodavnice bicikala u američkoj državi Vermont, odlučio da je otvori 7. avgusta.

Ello (“Elou” – skraćena verzija pozdrava “Hello”) je u internet krugovima postala poznata kao „anti-Facebook“ mreža zbog obećanja da neće imati reklame i da neće prodavati informacije o svojim korisnicima.

ello-social-network

Sajt ima minimalistički dizajn i deluje potpuno drugačije od popularnih mreža.

Već je preživeo napad DDoS-a, kada je nakratko bio oboren. „Učimo u hodu, ali imamo stručnu ekipu“, kaže Pol Badnic za BBC.

Prema njegovim rečima, Ello je još u beta-verziji i ima dosta „bagova”. Kaže da ispravljaju probleme što brže mogu.

Pol je rekao i da je počastvovan zbog naziva „anti-Facebook“, ali je dodao da svoju mrežu ne vidi na taj način.

„Ne smatramo da smo konkurencija Facebook-u. Smatramo ih platformom za reklame, a mi smo društvena mreža“, objašnjava Pol.

Leave a Reply