Internet

Google: You Tube Ads Leaderboards za Srbiju

Google i YouTube otkrivaju uzbudljive nove načine pričanja priče – Posetioci uživaju u čuvenoj „work&play“ atmosferi kompanije Google u „Creative Sandbox“ prostoru

Na 21. međunarodnom sajmu advertajzinga „Golden Drum“, kompanija Google, uz veliki broj premijera, predstavlja svoje proizvode i usluge. Ovo je prvi put da Google izlaže u Sloveniji; prvi put ise ukazuje prilika za isprobavanjem Google Glass naočara u Sloveniji; pokreće se YouTube Ads Leaderboards za region centralne i istočne Evrope; a u izložbenom prostoru nazvanom „Creative Sandbox“ posetioci iz prve ruke mogu da dožive čuvenu i inspirativnu „work&play“ atmosferu kompanije Google

„Odlučili smo da dođemo na Golden Drum zbog toga što je to najveći sajam advertajzinga u ovom delu Evrope, koji nam omogućuje da dopremo do velikog broja predstavnika industrije advertajzinga i kreative, kao i medijskih profesionalaca, i da im pokažemo na koji način mogu da iskoriste kreativne mogućnosti kompanije Google bilo iz tehnološke, bilo perspektive sadržaja. Poseban fokus je na YouTube platformi koja nudi potpuno nove načine za stvaranje priče o brendu i povezivanje sa publikom“, rekla je Metka Svetlin, merketing menadžer kompanije Google za Adriatic regiju. YouTube Ads Leaderboards upravo pokazujr koliko dobro uspeva da se uspostavi ta veza publike i brenda, budući da izdvaja najkreativnije reklame koje ljudi biraju da gledaju svakog meseca. Reklame se biraju na osnovu algoritma koji evaluira plaćene preglede, organiske preglede i zadržavanje pažnje publike (koliki deo videa su ljudi pogledali).

Mike Glaser, marketing lead za Google Creative Partnerships

Mike Glaser, marketing lead za Google Creative Partnerships i Mailine Swildenst, rukovodilac kreativnih servisa za YouTube i Google za južnu Evropu, Bliski istok i Afriku, govorili su o ovim novim načinima za stvaranje priča. Swildens je govorila o „digitoral“ eri, koja se odnosi na ponovno pronalaženje načina na koji stvaramo naraciju za ljude u konvergentnom svetu, o razlozima zbog kojih moramo da ponovo razmislimo o strukturi i sadržaju priča koje stvaramo, o ključnim elementima koji nam pomažu da izgradimo vezu sa svojom publikom, i šta možemo da naučimo od strastvene YouTube kreativne zajednice o stvaranju sadržaja koji privlači maštu njihovih gledalaca. „Vrlo sam zainteresovana za to kako kombinovanje tehnologije i kreativnosti može poslužiti izgradnji brenda i ideja koje potrošačima pružaju jedinstveno, korisno i osnažujuće iskustvo na iznenađujuće načine. YouTube je savršena platforma za obraćanje aktivnim korisnicima. To je mesto gde korisnici odlaze da se bave svojim omiljenim aktivnostima, a to znači da je publika YouTube-a mnogo više od pasivnog posmatrača, oni su strastveni obožavaoci“, naglasila je Swildenst.

Mike Glaser, vođa grupe marketinških delatnika, tehnologa, kreativaca i producenata sa vizijom da redefinišu način za rekonceptualizovanje brend marketinga na medijima i platformama kompanije Google, govorio je o Google-ovoj inicijativi nazvanoj „Umetnost, kopija i kod“. Glaser, koje je nedavno vodio partnerske projekte sa kompanijama Nike, Electronic Art i Burberry, sa uzbuđenjem je istakao: „Možemo slobodno reći da se nalazimo usred kreativne revolucije, podstaknute tehnologijom. Kod je postao jednako važan deo oglašavanja kao umetnost i kopija, a rezultat su kampanje kakve nikada do sad nismo videli. Stvaramo nove načine za povezivanje brenda sa potrošačima i sa svakim partnerstvom dotaknemo nešto što nikada pre nije urađeno: novi način upotrebe tehnologije, novi mehanizam isporuke, novi način pričanja priče. Osigurati uspeh u nizu slučajeva  nije nikada jednostavno, i morali smo da pronađemo kreativna rešenja za neke jedinstvene izazove“.

U duhu svojstvenom kompaniji Google, učenje i izazovi udruženi su sa igrom na sajmu Golden Drum kao što je to uvek slučaj. U prostoru „Creative Sandbox“, postavljenom u foajeu hotela Grand Hotel Bernardin, posetioci su bili u prilici da isprobaju Google Glass naočare i Android satove, kao i da šalju Burberry poljupce kako bi iz prve ruke saznali šta predstavljaju projekti „Umetnost, kopija i kod“. Sa napravom Cardboard, napravljenom od kartona, plastičnih sočiva, magneta i lastiša, i sa mobilnim telefonom Nexus 5, posetioci su imali priliku za virtualne obilaske, koji im je omogućio Google Street View, a gejmeri su se okušali u igrici SuperSync Sports pokušavajući da osvoje Nexus 7 tableta.

Leave a Reply