Internet marketing

Facebook ne prihvata oglašavanje servisa za spajanje parova

Facebook je verovatno najveća i najbolja baza podataka o statusima veza i ljudskih odnosa, a samim time i oglašivački ‘sveti gral’ za servise koji se bavi spajanjem parova.

Facebook je verovatno najveća i najbolja baza podataka o statusima veza i ljudskih odnosa, a samim time i oglašivački ‘sveti gral’ za servise koji se bavi spajanjem parova. Ipak, vrata Facebook-a nisu svima širom otvorena.

Na Facebook-u se često oglašavaju veliki online servisi za parove, kao što su Match.com i Zoosk, ali u poslednje vreme nećete videte one male. Kako piše Business Insider, to je zato što im je pristup – zabranjen!

Mark Zuckerberg , Facebook

Oštra Facebook-ova politika ražestila je brojne nišne kompanije koje se bave spajanjem ljudi, kao što su CatholicSingles.com (namenjena samcima katolicima) ili HiDine (koja povezuje ljubitelje restorana). Neimenovani šef jednog takvog servisa otkrio je Business Insider-u kako je na raspolaganju imao više od 500 hilhada dolara za oglašavanje, ali Facebook je odbio njegov novac.

Zašto je Facebook toliko oštar prema manjim servisima? Zuckerberg-ova kompanija ranije je dobijala niz pritužbi svojih korisnika zbog velikog broja oglasa za spajanje parova, a bila su zabeležena i brojna kršenja pravila reklamiranja (drugim rečima, oglasi su bili ‘neukusni’). Facebook je stoga zatvorio vrata malim servisima, a zadržao saradnju s velikima, tj. onima koji su od ranije sarađivali sa Facebook-om i njegovim prodajnim osobljem.

Drugi oglašivači su zbog toga ogorčeni, pogotovo zbog toga što je Facebook počeo da ih odbija početkom godine, uoči Dana Zaljubljenih. Premda je društvena mreža najavljivala kako će revidirati svoju politiku nakon Dana zaljubljenih, to se još nije dogodilo. Za to vreme mali servisi čekaju na bolja vremena za oglašavanje, dok istovremeno posmatraju kako njihovi veliki konkurenti uživaju blagodati Facebook-a. Izvor: poslovni.hr

Leave a Reply