Internet marketing

“Financial Times” počeo naplaćivati oglase po satu, a ne po broju pregleda

Svet prodaje digitalnog oglašavanje je izvrnut naopako nakon što je Financial Times počeo naplaćivati oglase po satu, a ne prema impresijama. Da li je iko kupio ove oglase?

BP, Microsoft i još dve kompanije koje se bave finansijama uopšte ne misle kako je ovo loša ideja i među prvima su koji su se odlučili za ovakav vid oglašavanja. Još u oktobru, najavljeno je kako Financial Times želi nekim oglašivačima da naplati koliko vremena su potrošači proveli “gledajući” u oglas radije nego prema impresijama.

 

Minimalno, oglasi moraju “da traju” mesec dana. Obrazloženje oglašivača koji su prihvatili ponudu je da se na ovaj način bolje prati kvalitet kampanje jer da bi se zaista pogledao neki oglas potrebno je vreme, ne samo click. U poslednjih 20 godina, većina digitalnog oglašavanja se prodavala na principu poznatijem kao CPM. Sada kada se čini da nas i u ovom polju očekuju promene, ostaje nam da vidimo koliko će ovaj pristup biti efektan.

Leave a Reply