Internet marketing

Najavljena četvrta sezona HOWtoWOW marketinške akademije

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje najavilo je četvrtu sezonu popularne marketinške HOWtoWOW akademije

Motivisani uspehom prvih tri sezone koje su proteklih godina privukle preko 1500 polaznika i bile izvrsno ocenjene sa njihove strane, HURA i u četvrtoj sezoni najavljuje novi niz sa sedam interaktivnih i visoko stručnih radionica.

U novoj sezoni koja počinje 10. septembra i nastavlja se radionicama svakog 10-og u mesecu, HOWtoWOW akademija ugostiće međunarodne stručnjake kao što su Dave Birss, Cristina de Balanzó, Slavimir Stojanović, Adam Miecznikowski, James Cherkoff, Anthony Mathé i Steve Henry koji će održati predavanja o temama integracije medija, neuronauke potrošača, vizuelnim komunikacijama i dizajnu, strateškom planiranju, digitalnim strategijama, semiološkom brand auditu te generisanju i selekciji kreativnih ideja.

HOWtoWOW

“Jako smo ponosni na činjenicu da smo već u četvrtoj sezoni i da se interes za HOWtoWOW akademijom iz godine u godinu povećava. U novoj sezoni i dalje pružamo uvid u najnovije trendove marketinške industrije, ali i u trendove vezane za razvoj tehnologije, neuronauke, semiologije i drugih grana koje nude širu perspektivu i nove mogućnosti za komunikaciju, a sve to na poseban i drugačiji HOWtoWOW način. Konkurentna znanja, mnogo praktičnih saveta i primera, dobru i opuštenu atmosferu i ove godine možemo obećati učesnicima pa očekujemo još jednu uspešnu HOWtoWOW školsku godinu“, izjavila je Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica HURA-e.

Uspeh H2W akademije do sada se posebno isticao kroz učestvovanje marketinških agencija koje su sistematski ulagale u edukaciju, razvoj veština i kompetencija svojih zaposlenih poput BBDO grupe, Publicis grupe, Bruketa&Žinić OM, Grey Worldwide Zagreb, MediaCom CEE, Imago reklamna agencija, Unex, Web.burza, Status grupa, DRAP, itd. Budući da je namenjena i marketinškim stručnjacima koji dolaze sa strane oglašivača, mesto za razvoj svojih znanja i veština na HOWtoWOW akademiji prepoznali su učesnici iz kompanija poput Valamara, Adidasa, Styrie, Zagrebačke banke, Podravke, Vipneta, Studio Moderne, Arena Centra, Jamnice i drugih.

Leave a Reply