Internet marketing

Nova Google Preferred funkcija za internet oglašivače

Pokušavajući da ublaži zabrinutost oglašavača u vezi sa lošim sadržajem, čelnici sajta YouTube najavili su pokretanje Google Preferred funkcije. Ona omogućava oglašivačima da da targetiraju pre-roll oglase u odnosu na 5% najpopularnijih sadržaja u oblastima kao što su zabava i hrana.

Suzan Vojcicki, generalna direktorka YouTubea, predstavila je ovu ponudu prošle nedelje u Njujorku naglasivši da se kompanija a i čitav svet nalaze “u sred velike revolucije video-sadržaja”. Robert Kincl, potpredsednik kompanije Google, rekao da će ovo biti revolucionarna ponuda za brendove i agencije.

google

Naime, najveći potrošači (građani od 18 do 34 godine) žive brzo i na YouTube odlaze da saznaju više o proizvodu koji ih zanima. Između ostalog, dodao je on, istraživanja pokazuju da su korisnici četiri puta više zainteresovani za gledanje oglasa na YouTubeu nego bilo gde drugo na internetu.

Leave a Reply