Internet marketing

Oglašivači u SAD se sve više prebacuju na digitalne medije

Nekoliko brendova i oglašivačkih agencija, uključujući Omnicom i Mondelez, zadnjih nedelja je najavljivalo promenu u strategiji oglašavanja prebacujući budžete sa televizija na digitalne medije, ali sada je ovaj trend i zvanično potvrđen.

Oglašivači povlače stotine miliona dolara sa televizija u SAD-u prvi put nakon 2010. godine, pokazatelji su najnovijeg izveštaja američkog udruženja kablovskih operatera (CAB).

Izveštaj CAB-a pokazuje da oglašivači u SAD troše 6% manje novca na oglašavanje putem TV kanala. Ovo je prvi značajniji pad nakon četiri godine. Oglašivači se okreću sve više fleksibilnim medijima – koje najčešče pronalaze u internet oglašavanju.

digital

John Wren, direktor Omnicoma, druge po veličini svetske medijske agencije, rekao je početkom ove nedelje da se oglašivači sve manje okreću televiziji, a sve više budžete usmeravaju na druge kanale.

CAB-ov izveštaj takođe potvrđuje da raste potražnja za oglašavanjem na više platformi istovremeno – desktop, mobilni i aplikacije.

Takodje, nije pogođena samo TV industrija, već i print. Pokazatelji ukazuju da je, u odnosu na prošlu godinu, oglašavanje u jesenjem periodu u print-u palo sa $9,2 milijarde na $8,94 milijardi.

Kako god, televizija je još uvek najdominantniji oglašivački medij u SAD-u, za sada. Na TV oglašavanje u ovoj godini, prema procenama eMarketera, biće potrošeno 38,1% ukupnog oglašivačkog budžeta. S druge strane, na digitalno oglašavanje otići će 28.2% budžeta.

Leave a Reply