Internet marketing

Savremeni advertising

Kako se „pravi“ inovativnost? Kako kopiranje može da vas učini originalnijim? Da li je digitalna saradnja smrt za vlasnišvo ideja? Kako porno industrija, ilegalno crno tržište i bitkoini menjaju današnju onlajn kulturu? Šta to industrija mora da uradi danas (a ne sutra) da bi sačuvala vrednost i relevantnost?

Na ova i slična pitanja u knjizi „Hacker Maker Teacher Tief; Advertising’s Next Generation“ („Haker, Stvaralac, Učitelj i Lopov: Advertajzing nova generacija“ ) pokušavaju da odgovore neki od najpoznatijih kreativnih direktora i vlasnika agencija u svetu danas.

 

Knjiga predstavlja zbornik sastavljen od 31 teksta vodećih svetskih kreativaca koji pokrivaju teme vezane za advertajzing, kreativnost, kulturu obrazovanje, inovacije i budućnost. Među esejistima su Patrik Kolister iz Gooogla, Erki Izara iz Microsofta, Lora Džordan, Mark Luis sa londonske Škole komunikacionih veština kao i drugi najpoznatiji kreatici današnjice.

Kuriozitet je da su među esejistima samo dvojica kreativnih direktora sa prostora jugoistočne Evrope, Jana Savić Rastovac i Vladimir Ćosić, oboje kreativni direktori agencije „McCann Beograd“.

Leave a Reply