Internet

Kineske internet TV kompanije vode „ljutu” bitku oko stranog programa

Kineske velike Internet TV kompanije troše milione i milione dolara na strane TV programe, serije i filmove u nameri da privuku korisnike i one koji bi se reklamirali, iako postoji veliki rizik da se naruše pravila regulatorske komisije za domaći film i serije i da uložena sredstva ne budu vraćena.

U manje od dve godine, sajtovi Sohu.com, Jokuku Tudou (Youku Tudou), u vlasništvu Alibaba grupe, i Baidu, potrošili su oko milijardu američkih dolara na TV serije i filmove, uglavnom iz Amerike, Britanije i Južne Koreje.

Međutim, kineska regulatorska komisija za kontrolu programa, ima svoje viđenje čitave industrije i slobodu funkcionisanja pa svojim kvotama i ograničenjima pre svega pomaže domaći TV i filmski program, kako bi se razvijao u što manjoj konkurenciji sa stranim.

Takođe, država može slobodnom procenom da koristi propise i ograniči emitovanje stranog programa, kao i da ukloni sa interneta one programe sa „štetnim” sadržajem, pornografijom i „slobodnijim” scenama.

kina

Međutim, iz ovih najvećih Internet TV kompanija navode da će nastaviti da troše, uprkos tome što se uloženi novac neće vratiti za neko određeno vreme, ali oko 632 miliona korisnika interneta u Kini ide na one sajtove koji nude dobar sadržaj, pa samim tim i oglašivači.

Leave a Reply