Internet

Kineski internet gigant „Yu’ebao” ostvario promet od preko 9 milijardi dolara

Kineski internetski proizvod namenjen finansijskim uslugama, fond „Yu’ebao”, plod zajedničkog ulaganja kompanija „Alibaba” i „Tjanhong aset menadžment”, ostvario je u drugom kvartalu ove godine promet od preko 57,4 milijarde juana, odnosno oko 9,2 milijarde američkih dolara, a broj korisnika ovog servisa premašio je sto miliona.

Prosečna starost korisnika ovog servisa porasla je na 29 godina, što ukazuje da su i starije generacije privučene njegovim uslugama, ali mlađi korisnici još uvek čine većinu od 76 odsto.

Yuebao

Uprkos povećanju korisnika, „Yu’ebao” je zabeležio pad kamatnih stopa sa 6,7 na 4 odsto, a dalji pad se očekuje u avgustu, kada bi kamata mogla da se spusti ispod sadašnje stope.

Suočen sa padom kamata, „Yu’ebao” je ponudio nove proizvode, kako bi povećao prihode. Prema ocenama eksperata, poput Vu Sjaolinga, predavača u Školi za finansije Univerziteta Tsinghua, „Yu’ebao” je dostigao limit u poslovanju. On smatra da će razvojem finansijskog sistema i otvaranjem milijardi računa tradicionalne finanisjke institucije obezbediti iste proizvode sa boljim kredibilitetom, nego što to može „Yu’ebao”.

„Yu’ebao” je trenutno najveći novčani fond u Kini i četvrti u svetu. On nudi veće kamate nego banke, što je privuklo punoljudi zainteresovanih da investiraju.

Leave a Reply