Internet

LinkedIn postaje izdavač

LinkedIn je objavio kako otvara svoju izdavačku platformu milionima ljudi širom sveta.

Inicijativa je započela još 2012. godine, kada je LinkedIn pozvao istaknute privrednike i javne ličnosti, kao što su Richard Branson i predsednik Obama, da napišu nekoliko članaka za njihov program Influencers. Prošle je godine, međutim, program postao otvoren i za LinkedInove članove u SAD-u, što je mnogima omogućilo da izraze svoje ideje i iskustva s drugim članovima te društvene mreže, bez obzira na njihovu poslovnu pozadinu.

Nakon milion postova, LinkedIn opciju otvara za sve države engleskog govornog područja, što podrazumeva otprilike 230 miliona korisnika.

Postovi se razlikuju od statusa utoliko što preuzimaju formu članaka te ‘ohrabruju’ deljenje i komentarisanje. Da biste napisali post potrebno je kliknuti na ikonu koja izgleda kao hemijska olovka, koja se nalazi u kućici za statuse, i to vas vodi u editor nalik na WordPress.

Sigurno je da je LinkedIn daleko dogurao u protekloj deceniji. Još je 2011. predstavio LinkedIn Today, svojevrsni generator vesti, koji korisnicima omogućava pretraživanje članaka vezanih za teme koje smatraju bitnim. Sam početak te ideje možemo pratiti još od pokretanja ‘Gupa’. LinkedIn je nedavno za 90 miliona dolara kupio Pulse. Ono što se sada zove LinkedIn Pulse analizira sadržaj koji korisnici objavljuju i to kategorizuje u različite grupe, što olakšava pretragu prema ključnim rečima i temama.

Poslovna mreža tvrdi da će mogućnost objavljivanja proširiti na sve članove i jezike ‘u predstojećim mesecima’.

Leave a Reply