Internet

Politički TV dueli na Youtube servisu

Guardian i Telegraph (vodeće britanske novine) u saradnji sa YouTube-om su ponudile partijskim liderima Velike Britanije da umesto klasičnih tv duela iskoriste mogućnost njihove internet platforme za izbore sledeće godine.

Ove medijske kuće su se obratile David Cameron-u, Ed Miliband-u i Nick Clegg-u sa planom kojim će kako tvrde pomoći da se angažuje publika sa više interakcije nego što su obezbedili tv dueli u kampanjama pred prethodne izbore 2010. godine.

youtube

 

Debate bi imale i veću slobodu, u odnosu na pravila koju nameću tv emiteri, i bile bi fleksibilnije. Glavni urdnik Telegraph Media Grupe tvrdi da se moć digitalnih medija bazira na mogućnosti da lidere poveže sa publikom na dvosmeran način i u tome što se angažuje publika koja inače uopšte nije zainteresovana za političke kampanje.

Dok Gardijanov glavni urednik ističe da je digitalni svet postao vitalna alatka demokratije i forum za debate, te se nada da će i političari prepoznati ovu veliku priliku koju im nude.

Leave a Reply