Internet

Renesansa E-mail servisa

Sve više news sajtova informiše svoje čitaoce svakodnevnim mejlovima. Iako su mejlovi u upotrebi od davne 1993. godine, e-mejl marketing je tek sada „vruća tema“. Nedavno istraživanje koje je sproveo Quartz, pokazuje da je e-mejl inbox jedna od prvih formi putem koje ljudi primaju vesti svaki dan, a 80% ispitanika je odgovorilo da biraju e-mejl kao platformu preko koje dele sadržaj.

Tako da uopšte nije čudno što novine širom sveta koriste e-mejl da obeveštavaju svoje čitaoce i da dele vesti. Jedan od stručnjaka za ovu oblast kaže da usled velike izloženosti raznim websajtovima kroz društvene mreže, ljudi sve više pribegavaju primanju informacija kroz inbox, jer tamo ne mogu sebi da priušte da nešto propuste.

 

On takođe kaže da je još jedan od razloga renesanse e-mejla novi Facebook algoritam koji ima novi sistem prioriteta nesponzorisanih sadržaja, tako da izdavači više ne mogu da računaju na veći rast posete web sajta sa društvenih mreža. E-mail newsletter pruža rešenje za pretvaranje slučajnog rasta saobraćaja na websajtu (kada su korisnici upali na sajt slučajno) u lojalni saobraćaj na websajtu (kada se korisnici vraćaju redovno na websajt).

Korisnici to opisuju: ako sam slučajno došao na sajt i on mi se dopao, a ne mogu da pamtim sajt, ja se prijavim za e-mail newsleter tog sajta i on me podseća i informiše. E-mejl newsletter je rešenje i za različite vremenske potrebe korisnika jer imaju efekat „zamrznutog sadržaja“, što znači da najbolje tekstove mogu da pogledaju i naknadno, za šta se inače koriste arhive sajtova koje funkcionišu po nekom drugom algoritmu. Pet omiljenih emejl newslettera, po izboru Svetskog foruma urednika, su: Quartz, American Press Institute, Guardian Media Briefing, Nieman Lab i Reuters Morning Digest.

Leave a Reply