Internet

Svetski program za hranu, MasterCard i Pošta Italije najavljuju prvu svetsku integrisanu platformu za onlajn donacije

Kompanija MasterCard, Svetski program za hranu (World Food Programme) Ujedinjenih nacija i Pošta Italije najavili su pokretanje prve integrisane platforme za onlajn donacije na svetu koja će pomoći Italijanima da svakodnevno čine dobra dela.

Ova nova platforma će omogućiti svim korisnicima MasterCard kreditnih kartica izdatih od strane Pošte Italije da automatski doniraju mikro-donacije kao pomoć Svetskom programu za hranu svaki put kada koriste svoju karticu.

 Poste-WFP

Ovaj projekat koji je pretpremijerno predstavljen kombinuje iskustvo Svetskog programa za hranu u pružanju pomoći kod humanitarnih katastrofa, globalno tehnološko vođstvo i znanje kompanije MasterCard i tradicionalnu društvenu ulogu Pošte Italije u toj zemlji. Ova uzbudljiva saradnja omogućava korisnicima MasterCard kartica izdatih od strane Pošte Italije da doprinesu mikro-donacijama svaki put kada koriste svoju karticu da bi nešto kupili, što je prvi put da se ovakva inicijativa sprovodi u Italiji, a od samog početka će pomagati u prikupljanju značajnih sredstava za podršku projektima školskih obroka u zemljama u razvoju.

 

Istraživanje GFK-a: ,,Pravi trenutak za donaciju je…svakog dana”

 

U cilju podrške pokretanja ove platforme, agencija GfK Eurisko  sprovela je istraživanje* koje je naručila kompanija MasterCard kako bi se stekao uvid u navike Italijana po pitanju donacija. Ovo istraživanje je potvrdilo da su Italijani, uprkos krizi, veliki pobornici dobrotvornih priloga. Istraživanje naglašava da Italijani daju donacije u četiri glavne svrhe: naučna i medicinska istraživanja (32%), glad u zemljama u razvoju (17%) i humanitarne katastrofe (17%), a zatim i za podršku siromašnima u Italiji, medicinsku negu i zaštitu životinja. Poverenje u donacije se povećava sa mogućnošću dobijanja informacija o korišćenju sredstava (39%) i sa  svešću o tome da svaka donacija može napraviti razliku (38%). Ovo istraživanje ispituje odnos između tehnologije i donacija i pokazuje da su pametni telefoni i tableti uređaji koji se najčešće koriste, obzirom da 28% Italijana koristi svoje pametne telefone kako bi dali donaciju. Internet je takođe važno sredstvo koje 40% Italijana smatra korisnim, dok ga 57% ljudi jednostavnim kanalom putem koga mogu da doniraju. Digitalni kanali su takođe od konkretne koristi za donacije u smislu mogućnosti praćenja sredstava (74%), fleksibilnosti (73%), i bezbednosti (64%). Pristup nekoj tehnološkoj platformi, kao što je ova koja je danas predstavljena, se smatra naročito interesantnim jer omogućava proveravanje podataka o donaciji u svakom trenutku (64%) i upravljanje iznosom donacije u skladu sa dostupnim budžetom (55%). Da zaključimo, ovo istraživanje je pokazalo da za potrošače solidarnost predstavlja svakodnevnu naviku (54%) pri čemu mnogo donatora koji daju po jedan mali prilog mogu značajno doprineti pomoči onima kojima je pomoć potrebna.

 

MasterCard ,,Priceless Causes’’ platforma

Današnje lansiranje platforme sa kompanijama MasterCard i Pošta Italije je još jedan korak napred u viziji kompanije MasterCard o stvaranju globalne interoperabilne sredine za izdavaoce kartica, dobrotvorne institucije i trgovce koji mogu integrisati dobrotvorne donacije u svakodnevnu potrošnju. Od danas, ova nova platforma će prikupljati sredstva za projekte školskih obroka u okviru Svetskog programa za hranu i omogućiće donacije putem PostePay Evolution, nove kartice koju izdaje Pošta Italije. Aktivacija je jednostavna; registracijom za platformu, korisnici kartica će moći da aktiviraju mikro-donacije i odlučuju o iznosu svake donacije – počev od minimumalnog iznosa od deset evrocenti za svaku kupovinu na internetu i van njega. Nakon registracije i konfiguracije naloga, sistem automatskih donacija biće aktiviran za svaku transakciju koja je izvršena karticom. Korisnici kartica će moći da po svojoj želji, jednostavno i bezbedno aktiviraju ili obustave donacije. Platforma ,,Priceless Causes’’ je dostupna preko interneta, putem računara, pametnih telefona i tableta i nudi visoki nivo mogućnosti praćenja donacija, kontrole i pouzdanosti.

 

,,Tehnologija predstavlja pravu priliku za neprofitne organizacije i ulog koji treba iskoristiti, ali je takođe i važna tačka povezivanja između organizacija, finansijskih institucija i potrošača. Italijani su potvrdili da tehnologije pojednostavljuju davanje donacija i pruža transparentnost i sigurnost koja im je potrebna,’’ rekao je Paolo Anselmi, potpredsednik agencije za ispitivanje javnog mnjenja GFK Eurisko. ,,Značajni projekti, kao što je ovo partnerstvo između kompanije MasterCard, Svetskog programa za hranu i Pošte Italije, mogu da transformišu stavove Italijana tako da povremeno pokazivanje solidarnosti postane svakodnevni čin.’’

 

,,Italijani sada imaju jednostavan način da se priključe Svetskom programu za hranu Ujedinjenih nacija i obezbede hranljiv obrok za 20 miliona školske dece koju hranimo svakodnevno’’ rekla je Elizabet Rasmusen, zamenik izvršnog direktora Svetskog programa za hranu. ,,Počastvovani smo što su Pošta Italije i kompanija MasterCard odabrali Svetski program za hranu za ovu inicijativu, i želela bih da ohrabrim svakoga da doprinese stvaranju sveta bez gladi.’’

 

,,Kompanija MasterCard je ključni partner Svetskog programa za hranu od 2012. godine i podržava važne humanitarne akcije širom sveta. Oslanjajući se na našu viziju o ,,zajedničkim vrednostima,’’ investirali smo u razvoj ove nove tehnologije za integrisano davanje kako bismo povezali finansijske institucije i potrošače, nudeći im jednostavno i transparentno sredstvo za podržavanje humanitarnih akcija kao što je rešavanje problema gladi. Danas označavamo tek početak ovog važnog integrisanog puta darivanja koji naglašava posvećenost kompanije MasterCard tome da nastavi potragu za načinima na koje se tehnologija može primeniti za činjenje dobrih dela širom sveta’’ rekao je Volt Mekni, potpredsednik kompanije MasterCard.

 

Marko Sirakusano, zvaničnik BancoPosta banke je zaključio: ,,Pošta Italije je uvek pokazivala veliku posvećenost i volju da podrži akcije solidarnosti i zbog toga smo zadovoljni što našim sredstvima za plaćanje možemo da doprinesemo projektu Svetskog programa za hranu. Ovo partnerstvo takođe potvrđuje sklonost Pošte Italije ka inovacijama. Zahvaljujući ovoj platformi za donaciju, u mogućnosti smo da našim klijentima pružimo priliku da svojim mikro-donacijama doprinesu značajnoj akciji kao što je projekat ishrane školske dece u okviru Svetkog programa za hranu.’’

Leave a Reply