Internet

The New York Times se okreće digitalu

Američki list je saopštio da će smanjiti broj zaposlenih i uložiti sredstva u „digitalnu budućnost“, pošto je prihod od reklama u štampanom izdanju opao, zbog čega je vrednost akcija kompanije oslabila za sedam odsto.

 

Kompanija nije precizirala koja će odeljenja biti pogođena, ali se navodi da neće biti odbuhvaćene oblasti digitalnih tehnologija i ključnih proizvoda.

the-new-york-times

„Redukcija broja zaposlenih variraće u čitavoj kompaniji“, navodi se u saopštenju.

Raskid ugovora uz isplatu otpremnine biće ponuđen višim menadžerima u štampanom izdanju, kao i u odeljenjima za digitalne poslove i marketing.

The New York Times će u narednim mesecima uložiti značajna sredstva u razvoj mobilnog izdanja i digitalnih proizvoda, marketinga i specifičnih oblasti štampanog izdanja, navodi kompanija.

Očekuje se da će prihod od digitalog marketinga u aktuelnom kvartalu biti povećan za 16 odsto pod uticajem sve obimnijeg korišćenja pametnih telefona i video sadržaja, ali da će ukupan prihod od reklama biti na nuli.

Leave a Reply