Internet

Toshiba objavljuje dostupnost i dalju ekspanziju „Toshiba Cloud Client Manager” – usluge u informatičkom oblaku

 Toshiba Europe danas objavljuje dostupnost svoje usluge „Toshiba Cloud Client Manager“ (TCCM) zasnovane na informatičkom oblaku, koja omogućuje kompanijama bilo koje veličine da jednostavno upravljaju svojim uređajima (endpoint device) – obezbeđivanjem okruženja za upravljanje tom inventarskom imovinom i sveobuhvatne alate za postizanje efikasnosti i usaglašenosti uređaja.

 

Dostupna momentalno, ova usluga omogućuje upravljanje softverskim zakrpama, inventarom nepokretnosti kompanije, kao i module za upravljanje potrošnjom električne energije i distribuciju Toshibinih upravljačkih programa (drajvera). Početkom 2015. godine usluga TCCM će dobiti i dodatne funkcionalnosti – upravljanje mobilnim uređajima i kreiranje rezervnih kopija podataka u informatičkom oblaku (Cloud back up). Aktuelni TCCM moduli biće prikazani na Gartnerovom simpozijumu ITXPO koji se održava u Barseloni od 9 – 13. novembra 2014.

toshiba-cloud

Administratori sistema od sada preko standardnih aplikacija za pregledanje internet strana mogu da nadgledaju i preuzmu kontrolu nad IT uređajima, u realnom vremenu, i bez potrebe da njihove kompanije investiraju u servere, namenske softverske pakete ili angažuju naprednu  tehnološku ekspertizu na terenu. TCCM je takođe skalabilna usluga koja se dimenzioniše prema rastu i aktuelnim potrebama kompanije, pa modelom korišćenja softvera u vidu usluge ograničava operativne troškove korisnika.

 

TCCM automatizuje administriranje i sisteme za podršku koji bi se inače vodili ručno. To za kompaniju znači agilnije upravljanje uređajima u sistemu preko jednog jedinog, intuitivnog grafičkog interfejsa kome se pristupa preko interneta – što pomaže organizacijama da iz svojih uređaja izvuku maksimum performansi i održavaju ih bezbednim i ažurnim.

 

Inteligentno i efikasno upravljanje softverskim zakrpama

Kako proizvođači redovno lansiraju softverske zakrpe za svoje proizvode, funkcija upravljanja softverskim zakrpama automatski prepoznaje koje je zakpre neophodno primeniti na kojim uređajima, i to na različitim operativnim sistemima i aplikacijama. Time se postiže primena samo relevantnih ažuriranja i brže instaliranje zakrpi, pa su i svi krajnji (endpoint) IT uređaji u okviru kompanije bezbedni u najvećoj mogućoj meri. Na taj način uspostavlja se viši nivo vidljivosti i uvida sa kojim je lakše smanjiti rizike i složenost IT struktura u okviru kompanije. Pored toga, centralizovana distribucija Toshiba softvera obezbeđuje ažuriranje upravljačkih programa – drajvera, što organizacijama omogućuje da svoje Toshiba uređaje uvek održavaju u potpunosti operativnim.

 

Kompletno upravljanje inventarom preko jednog interfejsa

Savremene organizacije koriste čitav varijetet različitih uređaja, od kojih su mnogi u domovima zaposlenih ili su njihove prateće „prenosne kancelarije“. S obzirom na značaj imovine koju za organizaciju imaju laptop, Ultrabook™ i tablet računari, izuzetno je važno da kompanijama budu dostupne i sveobuhvatne informacije o svim njenim uređajima u mreži. TCCM alat za upravljanje inventarskom imovinom prikazuje sve uređaje koji se koriste u nekoj organizaciji – preko jednog interfejsa. On takođe omogućuje korisnicima detaljan uvid u svaku pojedinačnu mašinu, do nivoa saznanja koji je softver instaliran na kojoj mašini. Time se obezbeđuje vredan pregled i uvid u sva sredstva, kao i pomoć kompanijama da precizno znaju koji uređaj treba da se zameni i kada.

 

Smanjenje potrošnje električne energije

Funkcija upravljanja potrošnjom električne energije osmišljena je da prikuplja informacije o tome koliko se struje potroši dnevno i svakog sata – kao i koliko se time posredno emituje štetnog ugljendioksida (CO2) u atmosferu. Postavke potrošnje električne energije takođe mogu da se nadgledaju i prate preko plana potrošnje, kao i da se uspostavi inteligentno balansiranje između direktnog i napajanja preko baterija. Na osnovu registrovanog nivoa potrošnje, IT administrator može da preuzme kontrolu i svede potrošnju u celoj kompaniji na manji nivo – primenom specifičnih podešavanja, ili centralizovanom dostavom softverskog rešenja za uštedu električne energije svakom pojedinačnom uređaju.

 

Nove funkcionalnosti obogaćuju ponudu TCCM usluge

Početkom 2015, usluga TCCM će biti proširena ponudom modula za kreiranje rezervnih kopija u informatičkom oblaku (Cloud back up) i modulom za upravljanje mobilnim uređajima (Mobile Device Management – MDM) čim će se dodatno povećati nivo kontrole koju organizacije imaju nad svojim uređajima. S obzirom da podaci čine okosnicu mnogih današnjih firmi, izuzetno je značajno zaštititi dokumente efikasnim „bekap sistemom“. Uz  pomoć TCCM usluge korisnici mogu da izaberu da koriste automatsku Cloud backup funkciju. To će njihove važne poslovne podatke čuvati bezbednim i u slučaju otkaza uređaja ili operativnog sistema omogućiti oporavak podataka, kao i nastavak poslovnih aktivnosti bez pričinjene štete kompaniji.

 

Usled velike raznovrsnosti uređaja koji se koriste u kompaniji, uključujući pametne telefone i tablet računare, upravljanje mobilnim uređajima postaje sve značajnije. Toshibin „Mobile Device Management“ modul (MDM) omogućuje organizacijama da kreiraju dozvole na nivou korisničkog profila – kojima po potrebi omogućuju ili ograničavaju pristup pojedinim podacima i aplikacijama – kao i da na svim obuhvaćenim uređajima primene bezbednosne mere kao što su dužina lozinki, enkripcija odn. šifrovanje podataka, zaključavanje uređaja i brisanje podataka. Mogu se takođe primeniti i ovlašćenja i dozvole, kao i poslovne aplikacije na uređajima u vlasništvu samih korisnika, što olakšava praktičnu primenu pravila i procedura korišćenja sopstvenih uređaja u poslovne svrhe – globalni trend poznatiji kao „Bring Your Own Device“ (BYOD).

 

Usluga Toshiba Cloud Client Manager je sada dostupna na tržištu, a dodatne funkcionalnosti biće dostupne početkom 2015. godine.

Leave a Reply