Internet

Web izdavači protiv lažniranog saobraćaja na Internetu

Dok prihodi od digitalnog oglašavanja rastu, razvoj tržišta donosi nove izazove i mogućnosti. Naime, na vrhu liste pitanja koja sebi postavljaju digitalni izdavači je kako da minimalizuju veštački i lažni saobraćaj na web sajtovima.

Obe pojave imaju za posledicu da oglasi nisu viđeni, da je sigurnost brendova ugrožena i da se barata lažnim brojkama o broju posetilaca koje značajno umanjuju poverenje oglašivača.

web

Na ovu temu, industrija oglašavanja pokrenula je dve inicijative: Nacionalna asocijacija oglašivača (ANA) podržala je „Kolaciju marketera“, pilot program putem kog će 30 najvećih oglašivača bolje razumeti posledice koje lažni saobraćaj ima na oglasne kampanje, dok je Savet za medijske rejtinge (MRC) inicirao projekat za modernizaciju i jačanje standarda po pitanju veštačkog i nevalidnog saobraćaja.

Ove dve inicijative su od posebnog značaja jer su sami oglašivači uzeli na sebe da raščiste ova pitanja, kao i zato što industrija jača standarde putem samoregulacije.

Leave a Reply