Internet

Yahoo kupuje oglašivački web servis BrightRoll

Tehnološki div Yahoo objavio je u utorak da će kupiti digitalni video oglašivački servis BrightRoll za 640 miliona dolara.

Tehnološki div Yahoo objavio je u utorak da će kupiti digitalni video oglašivački servis BrightRoll za 640 miliona dolara, pa će njegova platforma za video oglašavanje biti najveća u SAD-u.

BrightRoll omogućava automatsko online video oglašavanje za neke od najvećih svetskih brandova, a čisti prihodi te kompanije mogli bi ove godine da dostignu 100 miliona dolara.

Yahoo-logo novi

Porast video oglašavanja pomogao bi Yahoo-u da ubrza svoj rast i podstakne prihode od oglašavanja.

“Yahoo smatra da video pruža najveće mogućnosti za rast, a BrightRoll se strateški i finansijski odlično uklapa u naše poslovanje video oglašavanja”, poručila je u saopštenju Marissa Mayer, izvršna direktorica Yahoo-a.

Prošlog mjeseca je Yahoo izvestio da su njegovi prihodi od oglašavanja u trećem tromesečju bili za 5 posto manji nego godinu dana ranije. Njegov najveći konkurent Google zabeležio je, pak, rast prihoda od oglašavanja u trećem kvartalu za 17 posto na godišnjem nivou.

Leave a Reply