euprava

Pružanje usluga putem elektronskih servisa u službama za katastar nepokretnosti

Internet servis za elektronsko podnošenje zahteva i Pisarnica SMS notifikacija su servisi koji su unapredili poslovanje RGZ-a na zadovoljstvo korisnika.

Pružanje usluga putem elektronskih servisa u službama za katastar nepokretnosti

Internet servis za elektronsko podnošenje zahteva i Pisarnica SMS notifikacija su servisi koji su unapredili poslovanje RGZ-a na zadovoljstvo korisnika

rgz

Internet servis za elektronsko podnošenje zahteva je na početku je bio dostupan samo pravnim licima uz potpisivanje ugovora. Kasnije je servis postao dostupan i fizičkim licima.

Ova usluga omogućava klijentima RGZ da na jednostavan i efikasan način, elektronskim putem, podnesu zahtev i izvrše svu potrebnu korespodenciju. Uslugom su obuhvaćeni sledeći servisi: zahtev za izdavanje podataka iz službene evidencije, prijava promena na nepokretnosti izvršenjem stručnih geodetskih radova i prijava radova za posebne potrebe.

Od januara ove godine do kraja septembra putem ovog servisa podneto je ukupno 683 zahteva, a najveći broj zahteva odnosi se na predmete u opštinama Zvezdara (189), Palilula (107) i Vračar (76).

Pisarnica SMS notifikacija je servis koji omogućava klijentima da, ukoliko to žele, budu obavešteni putem SMS-a da je njihov zahtev rešen, da postoji prethodno nerešen zahtev na predmetnoj nepokretnosti ili da je donet odgovarajući zaključak.

Putem ovog servisa od početka ove godine do kraja septembra poslato je preko 36.000 SMS poruka, najviše u SKN Novi Beograd (6.894), SKN Beograd 2 – Voždovac (4.780), SKN Beograd 1 – Palilula (3.667). Od službi za katastar nepokretnosti van teritorije grada Beograda, najveći broj SMS poruka poslat je u SKN Kraljevo (1.615), SKN Loznica (956) i SKN Kragujevac (328).

Leave a Reply