combis
Događaji

Inovativna poslovna primena ICT-a predstavljena drugog dana Combis konferencije

Drugog dana Combis konferencije predstavljeni su projekti koji se baziraju na novim idejama i njihovoj uspešnoj integraciji u poslovne projekte.

Drugog dana 9. Combis konferencije, stručnjaci Combisa i predstavnici njegovih korisnika i partnera održali su ukupno 24 predavanja o praktičnim primenama ICT tehnologije. Tematski je bio podeljen na  Cloud & Big Data, Digital Office, Business on the Move, Business Change in Digital Age i Technology predavanja, a ovde izdvajamo ona koja su privukla najviše pažnje učesnika Combis konferencije.

combis

Novo Combisovo rešenje – Husky

Tokom drugog konferencijskog dana publici je predstavljeno nova Big Data platforma iz Combisa. Ovo rešenje se koristi u analizi mrežnog prometa mobilnih operatera za potrebe unapređenja kvaliteta usluge te kao dodatan izvor novih vrednih informacija u procesu planiranja proširenja mreže.

Ove informacije i uvidi pomažu operateru da precizno investira u proširenje mrežne infrastrukture s naglaskom na zadovoljstvo korisnika usluge. Husky prikuplja i obrađuje podatke i iz drugih izvora kao što su demografski podaci, Google Places, Twitter i slično kako bi pružio novi uvid i spoznaje o ponašanju korisnika. Tako dobijene spoznaje direktno su iskoristive u području maloprodaje, poslovanju turističkih agencija ili u javnom sektoru.

Dražen Nežić, programski inženjer specijalista iz Combisa naglasio je kako količina dostupnih podataka kontinuirano raste. Zbog toga je potrebno imati multidisciplinarna znanja i netradicionalne alate kako bi se iz gomile podataka što pre mogla stvoriti i predočiti vredna informacija.

Case Study Agrokor: CRM u B2B – implementacija Microsft Dynamics CRM-a

“Zamislite svet u kojem imate uvid u relevantne podatke o svom partneru ili kupcu trenutak pre nego uđete u njegovu ili njenu kancelariju. Dok se, na kafi, pripremate za sastanak. Taj svet više ne morate zamišljati jer CRM rešenje to omogućava – sve informacije na jednom mestu, dostupne u par klikova, putem bilo kojeg uređaja”, kazala je Nevena Krajcar, Business Development Manager u Combisu, na početku svog izlaganja.

U saradnji s Igorom Javorom, direktorom službe za vođenje projekata iz mStarta, Krajcar je opisala kako je Microsoft Dynamics CRM-a prilagođen za korišćenje u industriji robe široke potrošnje, proizvodnji i distribuciji. Učesnici su saznali kako uspešno upravljati poslovnim procesima, odnosom s korisnicima, kupcima i partnerima te kako svoju prodajnu snagu usmeriti na maksimiziranje učinka.

Case Study Allianz: Potpiši se – DIGITALNO!

Implementacija rešenja digitalizacije svojeručnog potpisa s biometrijskim obeležjima uspešno je implementirana ti u Allianzu će pomoći u unapređenju poslovanja, omogućujući mobilnost u procesu prodaje te znatno niže troškove obrade dokumentacije, konstatovali su predavači Marin Žuvela, viši projektni analitičar u Allianz Zagreb i Alan Šembera, direktor Sektora direktnog bankarstva u Combisu.

Osnova digitalnog biometrijskog potpisa su potpisni ekrani, koji prepoznaju biometrijske karakteristike potpisa poput smera, akceleracije, dužine, trajanja i ritma potpisa. Na taj način možemo korisnika identifikovati i autentifikovati.

Osim toga, dokument celi svoj život može živeti u digitalnom obliku što omogućuje da više ne ispisujemo dokumente, a nema potrebe niti za kopiranjem, skeniranjem, mikrofilmovanjem i arhiviranjem dokumenata u papirnom obliku, naglasili su predavači.

Sve informacije o konferenciji kao i prezentacije s predavanja potražite na službenoj stranici 9. Combis konferencije.

Combis konferencija ove je godine okupila rekordan broj učesnika, sponzora i medijskih pokrovitelja, što je značajan pokazatelj kvaliteta i vrednosti ovog tradicionalnog okupljanja, kao i sve izraženije potrebe da se upravo pomoću ICT-a potaknu pozitivna gprivredna kretanja.

Uz Hrvatski Telekom, partnera konferencije, Combis su podržali zlatni sponzori Cisco, CLICO SEE, CommVault, Dell, F5, Imperva, NetApp, Oracle, RRC, Samsung i VMware Global, srebrni sponzori Lenovo, Lexmark, Microsoft Hrvatska, Veeam te medijski pokrovitelji banka.hr, Business magazine, ICTBusiness.info, Lider, Mreža, Netokracija, PoslovniPuls, SEEbiz.net, ŠibenikIN, Tportal, Večernji list i Yammat FM!

Leave a Reply