Događaji

„Kako preživeti grozan posao ili pronaći bolji“

Agencija McCann Beograd (pridruženi član Asocijacije medija) je u saradnji sa portalom Poslovi.infostud.com osmislila kampanju „Kako preživeti grozan posao ili pronaći bolji“, namenjenu prevashodno onima koji već imaju posao, ali razmišljaju o promeni radnog mesta.

Osnovna ideja je da na zabavan način ljude podseti da ne treba pasivno da trpe posao koji im se ne sviđa, nije u skladu sa njihovim obrazovanjem i mogućnostima, ne ispunjava njihova očekivanja, već da uz pomoć portala Poslovi.infostud.compotraže radno mesto koje će im više odgovarati. Okosnicu kampanje čini e-knjiga sa satiričnim savetima za „preživljavanje” groznog posla.

 

„Rezultati istraživanja sprovedenog na sajtu Poslovi.infostud.com na uzorku od 7.600 ispitanika pokazuju da oko 70% anketiranih razmišlja o promeni posla, dok svega 1% kaže da je zadovoljno poslom koji radi i da tu opciju ne razmatra“, ističe Tatjana Vidaković sa sajtaPoslovi.infostud.com i dodaje: „Ovi podaci su nas podstakli da započnemo kampanju „Kako preživeti grozan posao ili pronaći bolji“. Predstavljanje knjige organizovano je na inspirativnom Tweet-Up eventu u Beogradu, gde se sakupilo više desetina tviteraša i predstavnika medija, koji su na licu mesta pored knjige otkrili i zabavne rekvizite za „preživljavanje” na mrskom radnom mestu. Knjigu je moguće pregledati i besplatno skinuti sa ovog linka.

Leave a Reply