ICT security konferencija
Događaji

Novi mehanizmi zaštite na ICT Security konferenciji u Beogradu

Treća ICT Security konferencija, međunarodni skup stručnjaka iz oblasti IT, upravljanja rizicima i bezbednosti otvorena je danas u Beogradu. Tokom dvodnevne konferencije, stručnjaci iz ove industrije razgovaraće o novinama u oblasti zaštite IT sistema od novih i visoko sofisticiranih pretnji.

Nove interakciju potrošača su prilika za razvoj komercijalnog okruženja, ali takođe i usložnjavaju upravljanje rizicima i prevarama. Iz tog razloga, pitanje internet bezbednosti postaje sve važnije imajući u vidu stalni razvoj tehnologija i sve naprednije i povezanije oblike sajber kriminala koji se događaju. Neka najnovija istraživanja pokazuju da će kompanije širom sveta potrošiti oko 50% svojih IT budžeta na poboljšanje svojih sigurnosnih sistema i sistema zaštite od virusa, a adekvatna rešenja za bekap podataka su neophodna kako bi se obezbedila puna zaštita podataka. Razvijeni IT sigurnosni sistemi su veoma važni kako za već ustaljene, tako i za nove koncepte kao što su cloud, MDM (Mobile Device Management), IoT, BYOD (Bring Your Own Device) i slično.
​Kompanija MasterCard je platinasti sponzor ove konferencije, a predstavnik kompanije Nikola Menandžić, Customer Delivery menadžer, održao je prezentaciju o mehanizmima za unapređenje bezbednosti elektronskih plaćanja. Mehandžić je rekao da 4. industrijska revolucija koja je trenutno u toku ne donosi samo nove tehnologije, već i nove obrasce ponašanja. Potrošači koriste različite uređaje i jedan od glavnih izazova za čitavu industriju je da održi korak sa zahtevom za praktičnošću, jednostavnošću i sigurnošću između i na svim relevantnim uređajima, zbog čega kompanija MasterCard primenjuje višeslojnu zaštitu kako bi obezbedila da tehnologije, procesi i stručnost mogu da detektuju, spreče i reše pretnje.

 

„Platne metode su se razvile od kartica sa magnetnom trakom ka čip karticama, koje su trenutno standard u finansijskoj industriji, i dalje ka mobilnim i digitalnim novčanicima,“ rekao je Mehandžić i dodao: „Iako nema magičnog rešenja za zaštitu od prevare, mehanizmi za zaštitu se razvijaju paralelno sa evolucijom platnih metoda kako bi se obezbedilo da su potrošači sigurni kada god i gde god žele da obavljaju transakcije.“

Leave a Reply