telegroup
Događaji

Održana Cloud radionica

U Privrednoj komori Beograda, u organizaciji  TeleGroup i Microsoft, 17. marta 2015 godine, održana je Cloud radionica “EKONOMIČNO I EFIKASNO POSLOVANJE IZ OBLAKA”.

Cloud koncept poslovanja omogućava, isporuka različitih resursa putem interneta namenjena je kompanijama različitog tipa i veličine. Ekonomičnost i efikasnost ostvaruje se  kroz mogućnosti da po sistemu optimalne mesečne pretplate kompanije iznajme najsavremeniju virtuelnu IT infrastrukturu, poslovne softvere i tehnološke alatke.

telegroup

Prema rečima, Dejana Rotule, Professional Services Director, TeleGroup, očekivanja do 2020. godine su da će poslovanje iz oblaka zabeležiti 5 do 6 puta veći rast u odnosu na danas. Procena je da troškovi provajderskih usluga cloud servisa iznose 600 evra godišnje, a opcija samostalne kupovine infrastrukture su oko 4000 evra.

Poslovanje iz oblaka doprinosi smanjenju ukupnih troškova a sa druge usresređenost i fokus na dalji razvoj poslovanja.

Tokom radionice predstavljeni su TeleGroup Cloud servisi za efikasnije i ekonomičnije poslovanje, demonstrirana je upotreba servisa Cloud telefonija, antivirus, storidž, i MS Office 365.

Tokom radionice istaknuto je da u pogledu ulaganja i materijalnih efekata u provajderske usluge cloud servisa,  kompaniju može u proseku da košta oko 50 evra mesečno, odnosno 600 evra na godišnjem nivou. Ukoliko se kompanija odluči da kupi infrastrukturu godišnji troškovi iznose oko 4000 evra, pri tome, samostalno radi na održavanju infrastrukture, rešava problem u slučaju kvarova i zastoja poslovanja.

Telegoup – ov tim je nastojao da ponudi rešenje i preporuke kako preusmeriti značajna ulaganja u održavanje i proširenje IT resursa u dalji razvoj vlastitog biznisa.

Leave a Reply