Tatjana Matić
Kablovska i sat. TV

Call centar za digitalizaciju: 18911

Tatjana Matić, državni sekretar u Ministarstvu trgovine i telekomunikacija je gostujući u Jutarnjem programu RTS-a izjavila da kol-centar koji je u petak, 3. aprila počeo sa radom građanima pruža sve neophodne informacije o procesu prelaska sa analognog na digitalno emitovanje TV signala.

Broj kol-centra je 18911.

Tatjana Matić

Tatjana Matić

„Resorno Ministarstvo za telekomunikacije u saradnji sa Poštom Srbije realizuje projekat kol-centra”, rekla je Tatjana Matić.

Ona je dodala da će građani od operatera moći da dobiju odgovore na sva pitanja vezana za sam proces prelaska na digitalno emitovanje.

„Najvažnija pitanja su kada će biti pušten isključivo digitalni signal, u kojim gradovima, mestima, kao i kakav je plan prelaska”, kaže Tatjana Matić.

Govoreći o informacijama koje će moći da se dobiju putem kol-centra, Tatjana Matić je dodala da će građani moći da se informišu o tome šta im je potrebno od opreme da bi mogli da prime digitalni signal, kao i sve druge stvari vezane za proces digitalizacije, kao i sa mogućnostima koje pruža ovaj novi vid emitovanja TV programa.

„Počelo je uručivanje vaučera za set-top-boks uređaje za socijalno ugrožene kategorije stanovništva koje zajedno sa Poštom Srbije obavljamo. Vaučeri će i u toku današnjeg dana stići u Vršac na kućne adrese. Vršac je prvi grad koji će preći isključivo na digitalni signal 15. aprila”, kaže Tatjana Matić.

Ona je pozvala građane Vršca da do tada preuzmu vaučere i da u radnjama u Vršcu kupe, odnosno za taj vaučer preuzmu set-top-boks koji im pripada.

„Preko 100 operatera u kol-centru može u jednom trenutku da prihvati pozive i odgovara na pitanja. Trenutno ih ima angažovanih 40 zato što smo tek na početku, a kada se budu isključivali veliki regioni, odnosno prelazili na digitalni signal kao što je Avala tada će biti sigurno angažovan sav kapacitet koji Pošta ima na raspolaganju”, rekla je Tatjana Matić.

Leave a Reply