ses astra
Kablovska i sat. TV

Kompanija SES doseže do 312 miliona domova sa TV-om širom sveta

Kompanija SES objavila je da je povećala svoj domet u 2014. na 312 miliona domova sa TV-om širom sveta i da uslužuje 1,1 milijardi ljudi. Ovo predstavlja povećanje od 7 odsto u poređenju sa prethodnom godinom.

Godišnje tržišno istraživanje kompanije SES, obuhvatajućii detaljne studije Satellite Monitor u Evropi, pokazuje da povećanje dolazi sa rastućih tržišta u Africi, Azji i Južnoj Americi, gde kompanija SES ima domet od 7 miliona, 44 miliona i 24 miliona domaćinstava. U Evropi, domet dostiže 154 miliona, a u Severnoj Americi 84 miliona.

ses astra

Direktni domet SES flote do kućnih TV satelita porastao je sa 106 miliona u 2013. na 125 miliona širom sveta u 2014. Dok se kablovska neznatno snižava (- 3 odsto), broj IPTV domaćinstava koja koriste SES satelite povećao se za 21 procenat na 38 miliona. Ovi brojevi potvrđuju stalni porast dometa ovog satelita kada je u pitanju infrastruktura TV emitera.

Rezultati studije SES Satellite Monitor ukazuju na važnu ulogu satelita kao infrastrukture i ulogu SES-a u Evropi. Satelit ostaje najrasprostranjeniji način TV prijema u ovom regionu, sa dometom od više od 90 miliona domova. Sa više od 64 miliona SES satelit prijema, kompanija SES uslužuje najveći broj domova. Evropa tako postaje najjače tržište za kompaniju SES što se tiče dometa, Nemačka ostaje najveće DTH tržište sa 18 miliona ASTRA prijema, dok je Francuska najveće IPTV tržište – sada sa skoro 11 miliona prijema, od kojih 9 miliona indirektno uslužuje ASTRA.

Takođe je potvrđena HD ekspanzija u Evrop i– 47 miliona domaćinstava sa satelitom gledalo je sadržaj u HD-u u 2014, u poređenju sa 38 miliona prethodne godine. Od ovih, 77 odsto evropskih „satelitskih“ domova gledalo je sadržaj u HD-u preko SES satelita. Na kraju 2014, kompanija SES je na globalnom nivou prenosila 6500 TV kanala, od kojih više od 1800 emituje sadržaj u HD kvalitetu.

„Rezultati godišnjeg tržišnog istraživanja i studija Satellite Monitor potvrđuju vodeću ulogu kompanije SES kada je u pitanju infrastruktura TV emitera“, rekao je Ferdinand Kajzer, glavni komercijalni direktor SES ASTRE. „Neprestano ulažemo napore da bismo pružili što bolje usluge u industriji emitera. posebno u tržištima u razvoju. Na primer, SES-9, čije pokretanje je planirano za ovu godinu, proširiće mogućnosti kompanije SES ASTRA, da bismo mogli da ponudimo DTH emitovanje u severnoistočnoj Aziji, Južnoj Aziji i Indoneziji. Sa druge strane, rezultati pokazuju da afričko tržište nudi mnoštvo mogućnosti, i mi ćemo nastaviti da razvijamo naše usluge da bismo podržali TV operatere i pomogli da se stekne veća gledanost. Naravno, i dalje motrimo na zrela tržišta kao što su Severna Amerika i Evropa, gde će SES da igra glavnu ulogu u New Generation Video.”

Leave a Reply