Kablovska i sat. TV

Novi vizuelni identitet kanala Discovery Channel

Kanal Discovery Channel je danas najavio novi televizijski izgled čime će obeležiti početak letnje šeme. Novi vizuelni identitet je aktuelan od danas. Novi identitet je kreiran u okviru kompanije Discovery Networks pod rukovodstvom kreativnog direktora Stivena Rojla (Stephen Royle).

Najvažniji deo novog izgleda kanala je novi logo na kojem je dosadašnji Discovery-jev globus isprepletan sa slovom „D”.

discovery-channel

Novi logo postoji u šest verzija: Heroj, Voda, Vatra, Čovekovo delo, Zlato i Led, a u planu su i neke druge koje bi se koristile u specijalnim prilikama kao što je predstojeća sezona emisija o ajkulama „Nedelja ajkula”. Svaka verzija ima svoj posebni logo i paletu boja, koja naglašava i upućuje na raznolikost programa kanala Discovery Channel.

„Ovaj obnovljeni izgled je naš poseban način da dočekamo leto i uvedemo nove programe. Rekla bih da novi izgled označava blisku vezu između kanala i gledalaca: Kanal Discovery Channel je uspeo da transformiše običnu reč u sopstveni brend. Sada smo dovoljno sigurni u značaj našeg brenda i možemo slobodno da kažemo da je slovo D naše slovo. Novi logo je živopisan, sa više dinamičnosti, i svih šest verzija predstavljaju raznoliki asortiman sadržaja na kanalu koji treba da zadovolje radoznalost naših gledalaca”, rekla je Aleksandra Tiganas (Alexandra Tiganas), direktor kanala za jugoistočnu Evropu u kompaniji Discovery Networks CEEMEA.

Leave a Reply