Personal magazin
  • Blog
  • Internet
  • Mobile
  • Hardware
  • Software
  • IT
  • Tehno – Nauka
  • Arhiva
IT VESTI
Inovacije iz Telekoma Srbija u gejming industriji
Kingston osvojio nekoliko nagrada na prestižnim Cyber Defense...
PANELI O VEŠTAČKOJ INTELIGENCIJI ZATVARAJU MANIFESTACIJU art+neuroscience
Kompanije ne ulažu u sajber bezbednost
Prvih 30 godina IT kompanije Saga New Frontier...
HONOR predstavio novi pametni sat – HONOR MagicWatch...
OBELEŽEN DAN INFORMATIČARA SRBIJE
Sajam audio-video tehnike HI-FILES SHOW 23. i 24....
Održan Microsoft Azure trening
U Beogradu odrzan forum „Real Transformation” kompanije Dell...

Personal magazin

  • Blog
  • Internet
  • Mobile
  • Hardware
  • Software
  • IT
  • Tehno – Nauka
  • Arhiva
Kablovska i sat. TV

Udružuju se Discovery i Eurosport timovi za distribuciju

Aug 28, 2014

Kompanija Discovery Networks za centralnu i istočnu Evropu, Bliski istok i Afriku (CEEMEA), koja je deo kompanije Discovery Communications, najbolje svetske Pay-TV kuće, objavila je da se timovi Discovery-a i…

Kompanija Discovery Networks za centralnu i istočnu Evropu, Bliski istok i Afriku (CEEMEA), koja je deo kompanije Discovery Communications, najbolje svetske Pay-TV kuće, objavila je da se timovi Discovery-a i Eurosport-a udružuju u jedan tim za distribuciju koji će širom centralne i istočne Evrope, Bliskog Istoka i Afrike, prodavati zajednički portfolio od 22 kanala.

 

Pod vođstvom Oksane Januškovskaje (Oxana Yanushkovskaya), potpredsednice odseka za distribuciju, tim je sada odgovoran za distribuciju jednog od najuzbudljivijih portfolija Pay-TV-a u regionu koji uključuje dokumentarne, lifestyle i sportske kanale. Kombinovani portfolio obuhvata Eurosport, panevropski sportski kanal broj jedan; Discovery Channel, najbolji kanal za dokumentarne sadržaje; TLC, najbolji inernacionalni kanal namenjen ženama i ID Xtra, najbolji  kanal kada su u pitanju misterije.

Oksana  Januškovskaja, potpredsednica odseka za distribuciju pri kompaniji Discovery Networks  CEEMEA, izjavila je: ”Prenos sportskih događaja je ultimativni oblik realne zabave i prirodni nastavak skoro tridesetogodišnjeg vođstva Discovery-a  u oblasti dokumentarnih programa. Kombinovanjem naših sjajnih brendova, izuzetnih ljudi i velikih ambicija možemo se usredsrediti na stvaranje nove vrednosti za oglašivače, partnere, publiku, i akcionare, tako što ćemo se na tržištu pojaviti sa ujedinjenim portfoliom. ”

Prodajne agencije Eurosporta će i dalje biti pod upravom Bendžamina Dešejsa (Benjamin Deshayes), koji će zauzeti poziciju zamenika direktora za distributivnu strategiju CEEMEA u Discovery-u, a izveštaje će podnositi potpredsednici odseka za distribuciju Oksani Januškovskoj. Dešejs je sa Eurosportom još od 1998. i nadgleda prodaju na tržištima centralne i istočne Evrope, a takođe je zaslužan za mnoge značajne događaje, kao što je emitovanje na maternjim jezicima širom ovih teritorija.

 

U proteklih nekoliko nedelja, 25. uzastopno emitovanje Tour de France-a na Eurosport-u  imalo je više od 50 miliona gledalaca, sa rekordom od 350 sati emitovanja na Eurosportu i Eurosportu 2, uključujući i preko 90 sati televizije uživo u visokoj rezoluciji. Omiljena svetska biciklistička trka je takođe dostigla svoj najviši nivo gledanosti u Poljskoj.

 

U isto vreme,  kompanija Discovery Networks International (DNI) je objavila svoj najveći kvartal ikada. Sa rekordnim brojem gledalaca i onlajn rastom na internacionalnom nivou, DNI je dostigao neverovatnih 621 milion gledalaca širom sveta (+3% u odnosu na prošlu godinu) u drugom kvartalu 2014. DNI nastavlja da uživa u eksponencijalnom rastu u svojoj 25-oj godini postojanja – beleži svoj najveći ikada prosek gledalaca (+9% u odnosu na prošlu godinu) i najveću posećenost veb sajtova (+45% u odnosu na prethodnu godinu) i socijalnih mreža (+250%).

Udružuju se Discovery i Eurosport timovi za distribuciju was last modified: August 28th, 2014 by Redakcija
DiscoveryEurosport
previous post
TEDx konferencija ponovo u Srbiji
next post
Novi LG Bluetooth MiniBeam projektor

Pročitajte i ovo!

Kompanija SES redefiniše prenose uživo sinhronizacijom satelita...

Istrazivanje sprovedeno u Evropi ukazuje na pozitivan...

Birmingemska banda vraća se na CineStar TV...


Leave a Comment Cancel Reply

Najnovije IT vesti!

  • Vip mobile menja brend u A1 u 2020. godini

  • Istraživanje kompanije HONOR – Selfiji ne izlaze iz mode

  • Kaspersky pronašao ranjivost nultog dana u Windowsu korišćenu u ciljanim napadima

  • Zeleni meda štiti najmlađe korisnike interneta u Srbiji

  • Microsoft – poslodavac godine u Srbiji

  • Na tržištu Srbije mBanking Addiko banke je najbolje rangirana bankarska aplikacija

  • AMD redefiniše poimanje upravljačkog softvera za GPU

  • Naši srednjoškolci učestvovali u globalnoj edukativnoj inicijativi – Sat programiranja

  • Šta su građani Srbije tražili na Google pretraživaču u 2019. godini

  • Ransomveri protiv gradova u 2019: zabeleženo već 174 napada

Iskoristite priliku!

Komentari

  • Ena on Besplatna e-knjiga za Autodesk Revit Architecture 2014
  • Name on Hakerska grupa Turla skriva malver u softveru koji se koristi za izbegavanje cenzure interneta
  • Vanja on Besplatna e-knjiga za Autodesk Revit Architecture 2014
  • Milan Durdevic on Besplatna e-knjiga za Autodesk Revit Architecture 2014
  • Filip on Besplatna e-knjiga za AutoCAD 2014

Blogroll

  • CRI – RS. domeni CRI je Internet provajder okrenut klijentima koji u prvi plan stavljaju kvalitet osnovnog servisa i pratećih usluga.
  • Mobilni telefoni Blog o mobilnim telefonima i aplikacijama
  • MOTOR blog
  • Svakodnevica blog

Najnovije s bloga!

Del Boyev trotočkaš iz našeg sokaka

Del Boyev trotočkaš iz našeg sokaka

Yugo ipak nije bio “najgori automobil na svetu”

Yugo ipak nije bio “najgori automobil na svetu”

Review: Rapoo 7800P – laserski bežični miš

Review: Rapoo 7800P – laserski bežični miš

  • Facebook
  • Twitter
  • Google +

Back To Top