Kablovska i sat. TV

Udružuju se Discovery i Eurosport timovi za distribuciju

Kompanija Discovery Networks za centralnu i istočnu Evropu, Bliski istok i Afriku (CEEMEA), koja je deo kompanije Discovery Communications, najbolje svetske Pay-TV kuće, objavila je da se timovi Discovery-a i Eurosport-a udružuju u jedan tim za distribuciju koji će širom centralne i istočne Evrope, Bliskog Istoka i Afrike, prodavati zajednički portfolio od 22 kanala.

 

Pod vođstvom Oksane Januškovskaje (Oxana Yanushkovskaya), potpredsednice odseka za distribuciju, tim je sada odgovoran za distribuciju jednog od najuzbudljivijih portfolija Pay-TV-a u regionu koji uključuje dokumentarne, lifestyle i sportske kanale. Kombinovani portfolio obuhvata Eurosport, panevropski sportski kanal broj jedan; Discovery Channel, najbolji kanal za dokumentarne sadržaje; TLC, najbolji inernacionalni kanal namenjen ženama i ID Xtra, najbolji  kanal kada su u pitanju misterije.

Oksana  Januškovskaja, potpredsednica odseka za distribuciju pri kompaniji Discovery Networks  CEEMEA, izjavila je: ”Prenos sportskih događaja je ultimativni oblik realne zabave i prirodni nastavak skoro tridesetogodišnjeg vođstva Discovery-a  u oblasti dokumentarnih programa. Kombinovanjem naših sjajnih brendova, izuzetnih ljudi i velikih ambicija možemo se usredsrediti na stvaranje nove vrednosti za oglašivače, partnere, publiku, i akcionare, tako što ćemo se na tržištu pojaviti sa ujedinjenim portfoliom. ”

Prodajne agencije Eurosporta će i dalje biti pod upravom Bendžamina Dešejsa (Benjamin Deshayes), koji će zauzeti poziciju zamenika direktora za distributivnu strategiju CEEMEA u Discovery-u, a izveštaje će podnositi potpredsednici odseka za distribuciju Oksani Januškovskoj. Dešejs je sa Eurosportom još od 1998. i nadgleda prodaju na tržištima centralne i istočne Evrope, a takođe je zaslužan za mnoge značajne događaje, kao što je emitovanje na maternjim jezicima širom ovih teritorija.

 

U proteklih nekoliko nedelja, 25. uzastopno emitovanje Tour de France-a na Eurosport-u  imalo je više od 50 miliona gledalaca, sa rekordom od 350 sati emitovanja na Eurosportu i Eurosportu 2, uključujući i preko 90 sati televizije uživo u visokoj rezoluciji. Omiljena svetska biciklistička trka je takođe dostigla svoj najviši nivo gledanosti u Poljskoj.

 

U isto vreme,  kompanija Discovery Networks International (DNI) je objavila svoj najveći kvartal ikada. Sa rekordnim brojem gledalaca i onlajn rastom na internacionalnom nivou, DNI je dostigao neverovatnih 621 milion gledalaca širom sveta (+3% u odnosu na prošlu godinu) u drugom kvartalu 2014. DNI nastavlja da uživa u eksponencijalnom rastu u svojoj 25-oj godini postojanja – beleži svoj najveći ikada prosek gledalaca (+9% u odnosu na prošlu godinu) i najveću posećenost veb sajtova (+45% u odnosu na prethodnu godinu) i socijalnih mreža (+250%).

Leave a Reply