Profesionalno udruženje UEPS dodelilo je nagrade najboljima iz oblasti komunikacisko-marketinško-
Ove godine upravni odbor UEPS-a uveo je nove kategorije u skladu sa razvojem novih komunikaciskih kanala: Priznanje za PR i Digital u više podkategorija, što je značajno jer odražava vreme u kojem komuniciramo (web sajtovi, mobilni web,aplikacije itd.)
Najvažnija priznanja dobili su:
– Nagradu UEPS-a za životno delo prof. dr Srđanu Bogosavljeviću za sve ono što je tokom duge i uspešne karijere istraživača, eksperta za matematičku statistiku, multivarijantne i klaster analize, kao osnivaču i vođi nekoliko istraživačkih službi, agencija i laboratorija dao marketingu u najširem smislu reči.
– Priznanje Dragan Sakan – New Idea Veranu Matiću, za drugačije, inovativnije razmišljanje u oblasti komunikacija. Za ideje koje menjaju i unapređuju našu profesiju.
Grand prix dobila je kampanja ”Nevidljivi šampioni”, Paraolimpijskog komiteta Srbije. Agencije New Moment New Ideas Com.
Medju agencijama koje su osvojile najvise priznanja su:
– New Moment
– McCann Beograd
– Communis
– MMS Communicacions ( Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, Publicis )
Jedna od glavnih uloga UEPS-a jeste mnogostrano koordiniranje izmedju oglašivača, agencija i medija Udruženje osnovano davne 1960. godine,danas je moderna asocijacija čiji je osnovni zadatak edukacija i obuka ljudi kojima je izbor marketinška komunikacija. Kriterijum kojim smo bili vođeni prilikom odabira najboljih bila je inovativnost kreativne ideje i vrhunska tehnička izrada.
Za više od pola veka postojanja ova asocijacija je organizovala mnoštvo stručnih skupova, prezentacija, seminara, kreativnih radionica i sl. Kao i svake godine, tako i ove, 26. decembra( na dan osnivanja UEPS-a) proslavlja se Dan Propagandista Srbije, gde se dodeljuju tradicionalna Priznanja za najbolju kampanju, najbolji tv spot, dizajn, print, izdavaštvo itd. Značaj ovih nagrada je prestižan jer je nejkompetentnija i najdraža nagrada kolega iz iste struke .