grayling
Marketing & PR

Grayling u najužem izboru za EEA nagradu

Konsultantska kuća Grayling u Srbiji sa zadovoljstvom objavljuje da je i ove godine, u najužem izboru smotre najboljih evropskih projekata i kampanja iz oblasti odnosa s javnošću – “European Excellence Awards”.

Projekat koji se plasirao u finale u kategoriji najboljih projekata sa područja JI Evrope (tržišta Bugarske, Rumunije, Hrvatske, Slovenije, Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine) je projekat “Zvezda TLC kanala, Badi Valastro, deli slatke trenutke sa fanovima  u Srbiji” (TLC’s Cake Boss Treats Serbians to the Sweetest Hours of their Live). Ovu integrisanu multikanalnu kampanju za TLC, vodeći ženski lajfstajl kanal u Srbiji, koji je u sklopu Discovery mreže, sproveli su u partnerstvu tim konsultanata kompanije Grayling u Srbiji i kreativne agencije SuperDot, tokom juna 2015. godine.

Pored ove kampanje, Grayling je ušao i u uži izbor u kategoriji CSR projekata sprovedenih na tržištu Rusije.

tv

Nataša Trslić Štambak, izvršna direktorka kompanije Grayling za SEE region, prokomentarisala je ovo priznanje: „Drago mi je što nastavljamo dobru tradiciju po kojoj lokalno sprovedena kampanja ovako snažno privlači pažnju evropske PR struke. Veliki uspeh je biti u najužem izboru za nagradu u oštroj konkurenciji ovako prestižne smotre. “

“European Excellence Awards” je jedna od najprestižnijih godišnjih smotri koje se organizuje na području Evrope, a nagradama se odaju priznanja najznačajnijim projektima i kampanjama iz oblasti odnosa s javnošću i komunikacija. Konačna odluka o pobednicima svake od kategorija biće doneta nakon zasedanja žirija 9. decembra, a nagrade će biti dodeljene na Gala događaju koji će biti upriličen 10. decembra 2015. godine u Stokholmu.

Više informacija: http://eu.excellence-awards.com/shortlist2015

 

Leave a Reply