Marketing & PR

Koji su novi trendovi u digitalnom marketingu?

PET NAJSVEŽIJIH STATISTIKA DIGITALNOG MARKETINGA

1. Snapchat traži vrtoglavih $750,000 za jedan dan oglašavanja na platformi omiljenoj milenijcima. YouTube, npr. za jedan dan oglašavanja traži $500,00
2. Sedamdeset posto marketara planira da više troši na oglašavanje na društvenim mrežama, uključujući i mobilno promovisanje na platformama kao što su Facebook, Twitter, Instagram i Snapchat.


3. Iako nema sumnje da je “search” postao mobilan, Marin Software nudi još dokaza, onoj nekolicini koja još uvek ne vjeruje. Prošle nedelje su objavili da se čak 49 posto plaćenog “searcha” dešava putem tableta i pametnih telefona.
2. Iz istog istraživanja, Marin Software-a saznajemo da iako 63 posto Facebook clickova čine oni sa mobilnih uređaja (u drugom kvartalu 2014.), samo 34 posto konverzije – prodaje, preuzimanja – dolazi sa tableta ili pametnih telefona.
5. Od Digiday-a saznajemo: Socialbakers tvrdi da Facebook-ov native video čini 80 posto interakcije potrošača, kada su u pitanju društvene platforme video poruke, što ostavlja samo 20 posto za YouTube, Vimeo i druge video kanale.

Leave a Reply