Marketing & PR

Komunikacija na (s)ceni!

Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) organizuje 7. i 8. novembra u Zvezdara Teatru u Beogradu, šestu međunarodnu konferenciju pod nazivom „Komunikacija na (s)ceni”. Cilj ovogodišnje konferencije PRilika jeste da ponudi odgovore na goruća pitanja iz struke, kako se uspešno suočiti sa promenama i ići u korak sa trendovima.
“Uspešne kompanije vode računa o komunikaciji i to rade bez izuzetka, posebno dokazujući stratešku važnost funkcije odnosa s javnošću. PRilika je međunarodna konferencija koja svake godine u Srbiji okuplja upravo takve organizacije, koje primenjuju najviše standarde u komunikacijama i teže kontinuiranom napretku u poslovanju. Iz godine u godinu zadatak Programskog odbora PRilike je sve teži, jer su zapravo i naši stručnjaci za odnose s javnošću sve bolji, a njihovi su standardi sve viši. Zato, s velikim ponosom, mogu da kažem da je dolazak najavljenih predavača izuzetan uspeh. Mislim da smo obezbedili kvalitetnu priliku za dijalog i istraživanje očekivanja, trendova i izazova koji će zaokupljati PRofesionalce, iz različitih industrija, u narednom periodu”, rekla je Tamara Bekčić, koordinator Programskog odbora konferencije PRilika 2014.

Na ovogodišnjoj konferenciji, DSOJ će ugostiti renomirane predavače iz Evrope, Srbije i regiona, a između ostalih i tri vodeća međunarodna komunikaciona stručnjaka – Džeremija Galbraita, globalnog direktora za strateško komuniciranje i generalnog direktora Burson-Marsteller mreže za Evropu, Bliski Istok i Afriku; Pola Holmsa, osnivača i CEO, Holmes Report & SABRE awards, kao i Donalda Stila, međunarodnog stručnjaka za krizne komunikacije i bivšeg glavnog savetnika za komunikacije u BBC-u.
Pored njih, na PRilici učesnici će moći da čuju i neke od uspešnih regionalnih i domaćih stručnjaka u oblasti komunikacija poput Damira Juga, dekana Bernays škole za komunikacijski menadžment i člana uprave agencije Milenijum PR iz Hrvatske i Miše Lukića, predsednika Publicis Grupe iz Srbije.
Na ovogodišnjoj konferenciji, pod nazivom „Komunikacija na (s)ceni“, predviđeno je da se održe dva predavanja i radionica stručnjaka iz inostranstva, pet studija slučaja kompanija NIS, Philip Morris i IKEA, dve panel diskusije, kao i prezentacija rezultata istraživanja European Communications Monitor 2014 za Srbiju.

Leave a Reply