Marketing & PR

Objavljen javni poziv za privatizaciju Tanjuga

Agencija za privatizaciju objavila je danas Javni poziv za prikupljanje pisama o zainteresovanosti za privatizaciju nacionalne Novinske agencije Tanjug, kao i još 10 medija u Srbiji

Javni poziv za privatizaciju biće otvoren mesec dana, do 3. novembra, a rok za privatizaciju medija je 1. jul 2015. godine, saopštila je Agencija za privatizaciju.

Pored Tanjuga, javni poziv se odnosi i na privatizaciju Informativno Javnog preduzeća Preševo, Javno informativnog preduzeća Ivanjički radio, Javnog preduzeća za informativnu delatnost Radio-Televizija opštine Kovačica, kao i Javnih preduzeća Informativni centar Kosjerić, Radio Ćićevac, Informativni pres centar opštine Vladičin Han i Informativni centar Odžaci.

Zainteresovani će moći da dostave ponucu i za kupovinu Javnog preduzeća Štampa, radio i film iz Bora, Informativnog centra Bačky Petrovec iz Bačkog Petrovca i Javnog preduzeća za informisanje i marketing TV Ljig.

tanjug

Pisma o zainteresovanosti se dostavljaju poštom ili neposrednom predajom na pisarnici Agencije ili putem elektronske pošte. Pored podataka o investitoru i preduzeću za koje se iskazuje interesovanje, pisma treba da sadrže i bliže informacije o nameri za privatizaciju – okvirni investicioni program i plan poslovanja i slično.

Celokupan tekst Javnog poziva sa osnovnim podacima o preduzećima dostupan je na sajtu Agencije za privatizaciju na adresi www.priv.rs/javni-poziv.

Za sva pitanja u vezi sa ovim javnim pozivom, zainteresovani mogu da se obrate na adresu: Agencija za privatizaciju, Beograd, Terazije 23, putem telefona 011/3020-800 ili mejlom na [email protected]

Ovim javnim pozivom obuhvaćeno je 11 medija za koje je pokrenuta inicijativa nakon stupanja na snagu Zakona o privatizaciji.

Prethodnim javnim pozivom, za prikupljanje pisama o zainteresovanosti za 502 preduzeća iz portfelja Agencije za privatizaciju, bilo je obuhvaćeno i 73 medija, odnosno preduzeća čija je delatnost informisanje i komunikacije.

Postupak privatizacije će biti usklađen sa Zakonom o javnom informisanju koji, pored ostalog, predviđa privatizaciju medija samo prodajom kapitala, kao i očuvanje delatnosti nakon privatizacije u trajanju od pet godina.

Za medije koji ne budu privatizovani do 1. jula 2015. godine, predviđen je prenos kapitala zaposlenima u vidu besplatnih akcija. Ukoliko zaposleni ne prihvate prenos besplatnih akcija, mediji prestaje da postoji i briše se iz Registra, navodi se u saopštenju Agencije za privatizaciju.

Leave a Reply