Marketing & PR

PROCENE GLOBALNOG TRŽIŠTA OGLAŠAVANJA U 2015. GODINI

Tradiconalni izveštaj sa prognozama za globalno tržište oglašavanja, koje objavljuje agencija ZenithOptimedia, predviđa globalni rast oglašavanja od 5 procenata u 2015. godini, a 6 procenata u 2016. godini.

Zaključci su bazirani pre svega na rastu mobilnog oglašavanja, društvenih mreža i tranziciji na programatic način kupovine digitalnih medija. Analiza ukazuje da će mobilno oglašavanje učestvovati sa više od 50 posto u novomoglašavanju u periodu od 2014. do 2017. godine.

 

Ujedno ovaj medij će imati rast od 38 posto u istom periodu zahvaljujući daljem širenju uređaja, unapređenju tehnologije oglašavanja i korisničkog iskustva. Desktop internet je drugi po veličini doprinosa rastu oglašavanja (25% novih dolara), zatim televizija (24%), dok će doprinos outdoora, radija i bioskopa biti skoro anulirana padom oglašavanja u novinama i magazinima.

Leave a Reply